• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Fröken Malm

Hej!

Jag är lite nyfiken! Hur går det till med CK. Dricker man bara shakes, eller alternerar man med vanlig mat?
    Hur går det med träning, är det hälsosamt att träna samtidigt som man går på pulverdiet?

Jag kommer inte riktigt igång med viktminskning och behöver en kick-start så jag går ner 7 kg till bröllopet i maj.

Mvh Fröken Malm

• fes

God Morgon !

De e klart pussgurka att vi kan berätta mer oss själva. De är ju bara kul att lära känna lite nytt folk.

Jag är 28 år och mamma till en 6 årig tjej. Jag träffade min fästman online nån gång i början av förra året och vi blev officiellt ett par den första april ! Vilket skämt va !
    Det var verkligen kärlek från första stund. Någonting med honom som jag inte kunde släppa

Han förde förlovning på tal och har med andra ord inte friat ordentligt men har sagt att det ska jag få när tiden är inne Vi gick till Guldsmedsmästarna i Göteborg och beställde de finaste vitgulds ringar! På midsommarafton den 24/6 förlovade vi oss och firade med fotbollsmatch på storbild, bubbelbad ute i de fria och grillning samt övernattning i en liten stuga, så romantiskt och fint !

Så nu för lite mer än en månads sedan flyttade vi in i vårat nyköpta hus ! I ett litet samhälle 4 mil från Borås. Jag har bott hela mitt liv i Göteborg och trodde aldrig att jag skulle flytta men de är det bästa jag gjort. Det bästa för min dotter, skolan är otrolig och jag kommer aldrig flytta här ifrån. Just nu håller jag på att söka jobb och ska faktiskt på en arbetsintervjuv idag kl 13. Wish me luck !

Ja de var min historia, lite kort å gott
    Kram på er alla, ska försöka se lite fin nu inför inervjuvn. Kramiz

• Pussgurka

Fes- Önskar dig lycka till med intervjun! Hoppas du får jobbet! Och om du har riktig tur kanske du är lika uttråkad som mig om ett par månader när du sitter där och funderar på ALLT annat förutom just jobbet...

Vad står ditt nick för förresten...? Fes som i verbet fisa eller en sån röd med tofs man har på huvudet, eller något helt annat...? :)

• vegetarian

vore kul om vi sammanställde en lista över vår startvikt, bmi, och sedan RESULTATEN för varje vecka vi springer och väger oss! DET är motivationsgivande att SE resultat BÅDE för sig själv och även andras framgångar!

Kopiera och fyll i och sen posta!

start aktuell mål
    Nick: vikt: vikt: BMI: vikt:

vegetarian 92,8kg 92,8 kg 30,4 70kg

• vegetarian

Hmm, den blev inte som i fönstret när jag skrev..

Kopiera och fyll i och sen posta!

Nick: Start Nu BMI Mål

• Pussgurka

Jag hoppar på omedelbums!
    Pussgurka 90 kg. 90 kg. BMI 35. 70kg

• vegetarian

Bläää

vill någon annan försöka göra en bättre lista?!

Nick********Start*** Nu***BMI******Mål

• vegetarian

sorry Pussgurka såg inte ditt

Pussgurka 90 kg. 90 kg. BMI 35. 70kg
    vegetarian 92,8kg.92,8kg.BMI 30,4. 70kg

• vegetarian

I övrigt kan jag väl berätta att det fortfarande inte är några direkta hungersproblem här, är nu på dag 3, "jävligdagen" men tycker inte att det är någon direkt skillnad från dag 1. Har jag SÅ mycket lagrat i min kropp att det inte ens MÄRKS att jag inte stoppar i mig mat??!!

Äter min första shake kl 10, sen ca 15 och 20. Dricker kaffe på morgonen och eftermiddagen samt te efter sista shaken på kvällen. Däremellan massor av vatten såklart . Har märkt att har man alltid vatten tillhands blir man sällan vrålhungrig. Men jag undviker att se på när sambon lagar (doftar ljuuuuuvligt.... )mat eller äter.

Köpte ketosstickor på apoteket igår och ska prova i morgon och se om jag har ngr ketoner i urinet !

Ha en underbar dag alla CKare!

• Pussgurka

Veggie- har du gått ner något de här 3 dagarna eller är du en sån duktig som bara väger dig en gång i veckan? (en sån som jag ska försöka bli men inte har varit hittills ;) )?

Svar på tråden Cambridge Kuren