• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • vegetarian

Puss:jag HAR ingen våg här hemma äger ingen . Hade jag haft en våg i mitt badrum hade jag utan tvivel vägt mig varje gång jag gick förbi
    Mina föräldrar har en väldigt dyr och exakt våg som de kostat på sig då båda håller hårt på sin vikt o motion av hälsoskäl, så jag har sträckt mig till att tillåta mig vägning DÄR (oj vad ofta jag kommer hälsa på....*fniss*). Men annars hade jag faktiskt tänkt att bara väga mig hos konsulenten.

DÄREMOT märker jag att jag tittar oerhört mycket i varje helkroppsspegel jag går förbi...kanske blir en ovana

Är så nyfiken om det hänt ngt - kommer kanske göra besök hos föräldrarna snart..hihi.

Du själv då?!

• Pussgurka

Ja jag fick en sån där dyr EXAKT våg av jobbet i julklapp... Hmm.... Undrar vad dom menar :o Nej då, alla anställda fick varsin. Men jag börjar ju inte förrän imorgon men jag kommer med all säkerhet att väga mig typ 2 gånger om dan. *asg* men jag ska försöka bättra på min självdisciplin och väga mig bara en gång i veckan, det är roligare så.

Om du bor i Stockholmsområdet kan du alltid komma o väga dig hos mig. Jag kan ta en tia per vägning, kompispris ;)

• Tanja.M

Jag är 31 år och bor i Stockholm. Är gift och har 2 barn. På dagarna studerar jag, så jag har inte så mycket fritid med 2 barn och studier. Jag har drömt om att vara normalviktig i nästan hela mitt liv. Ibland känns det som att jag aldrig kommer att gå ner i vikt.
    Men nu hoppas jag, att jag med min vilja och er stöd kommer att klara av det.

• Tanja.M

Hej
    Jag kommer med ett förslag hur vi kan skriva in våra resultat.

Signatur: Pussgurka
    Start datum:
    Start vikt: 90kg
    Aktuell vikt: 90kg
    BMI: 35
    Mål: 70kg

Signatur: Vegetarian
    Start datum:
    Start vikt: 92,8kg
    Aktuell vikt: 92,8kg
    BMI:30,4

Signatur: Tanja.M
    Start datum: 070103
    Start vikt: 95kg
    Aktuell vikt: 95kg
    BMI: 36,2
    Mål: 65kg

• vegetarian

bra Tanja!

Start datum:

Start datum: 070102

• Pussgurka

Start datum: 070105

• Pussgurka

Mmm tanja. Jag känner igen mig EXAKT i det du skriver. Har hela livet haft en bild av mig själv som normalviktig men aldrig kommit dit. Och för varje misslyckande har jag gått upp ännu mer.

Men NUUUUU minsann! Nu ska det nog vara slut för oss båda två! Med lite stöd ska det nog gå bra för oss allihop.

Var i Stockholm bor du..? Har börjat tänka lite på det där med plugg och barn... Jag arbetar just nu men har börjat diskutera barnskaffande lite smått med min man och så vill jag plugga också men har inte lyckats komma på någon lösning till det hela.
    Det hela blir nog krångligare när man försöker planera det i förväg, som jag gör, men jag kan inte låta bli att bli lite smått panikslagen.

Jag är 23 och vill väl ha första barnet runt 24-25 om jag får bestämma :) Sen ska man plugga också, men gör man det då innan barnafödandet och skjuter upp barnen eller föder man först och kämpar sen...?

Ja, du som befinner dig där nu får gärna berätta.

Ledsen om det ä någon som stör sig på att jag tar upp saker som inte är direkt kopplade till CB men jag tycker det kan vara trevligt att veta lite mer om alla än just vikt och BMI.

Tjolahopp!

• fes

Signatur: fes
    Start datum: 070108
    Start vikt: 98 kg
    Aktuell vikt: 98 kg
    BMI: 35,2
    Mål: 75-65 kg

• fes

Vill lägga till en sak om de e ok ?

Längd:

Längd:

Längd:

Signatur: fes
    Start datum: 070108
    Längd: 166 cm
    Start vikt: 98 kg
    Aktuell vikt: 98 kg
    BMI: 35,2
    Mål: 75-65 kg

• Goldy

Hej allihopa! Vilken fin lista! Får jag vara med?.. Måste man skriva av allting eller kan man klippa och klistra lite?:)
    Signatur: Goldy
    Startdatum:070104
    Startvikt: 84.8
    BMI:31
    Mål:68-70

Svar på tråden Cambridge Kuren