• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • fes

ursch de e jobbigt nu.......
    ska ta min sista shake snart, damsuga å nana......... man får ju int evara uppe för länge när man CKar........

• drömbrud

Nej gå och lägg dig..

Jag tog min sista vid 20.30-21 tiden..

• Davesbrud

hej, oj vad tråden fått fart, var med själv i början av den. HAr nu oxå bestämt mig för att fortsätta på min kamp mot kilona. Har 7-10 kg kvar att gå ner. Har cambridge för en vecka, men tror att jag kör kombinerad kur eftersom jag tränar oxå. Sen tröttnade lätt förra gången.
    Ska läsa det ni skrivit.. Lycka till nu o kämpa på!

• fes

God morgon gott folk !
    Har sovit fruktansvärt dåligt i natt, sömnen har egentligen varit = obefintlig.
    Så tyvärr på min första dag (natt) åt jag fyra rostade mackor och en handfull näve jordnötter
    De e ju bara till att fortsätta kämpa.
    Å ja tänker inte ge upp!
    Hur går det för er ?

• Goldy

Jag fortsätter också min kamp, skulle ha gått på renkur sen i torsdags men det har liksom inte funkat.. jag har gjort ett tillägg på mat (ett mål)så min vikt minskning går lite trögt men det gäller att inte ge upp, jag vet att det funkar! Eftersom förra gången var lyckad.

• vegetarian

Godmorgon!

fes:jag sov också urdåligt de första nätterna - tror att det beror på att kroppen signalerar hunger

nu ska jag slurpa i mig min första shake för dagen.

Vi hörs!

• drömbrud

Min natt började inte fören vid 2 tiden.. Jag var så himla pigg. Jag sprang runt och storstädade och packade ner alla sake till min flytt (förutom de mest behövliga och kläder).
    Slängde massor och dammsög våttorkade golven m.m..

Sov bra, lite kurr i magen men de e jag van vid..

Nu ska ja göra min första shake sen ska jag till halsdoktorn... hoppas jag inte luktar skunk i munne som man brukar göra efter ett tag...
    // Drömbrud

• janna24

hej alla

det går bra än så länge vad gäller ck men idag är jag deppig...inte en aning varför men det är påväg bort som tur är...

pallar inte gå ut och gå idag ingen lust....så idag blir det orbitek....gud vad kul...hatar den maskinen...

ha det sååååå bra

• vegetarian

Usch!
    Idag har jag kännt mig illamående av kaffe så nu blir det lite the bara förutom vattnet.

är jättetrött nu på eftermiddagen och det ska bli så skönt att få sova sen ikväll.

NU börjar kuren kännas av rent orkesmässigt tycker jag

Kan det bero på att jag har mens kanske?

Janna: Hoppas det snart blir "gladare" du är jätteduktig i alla fall!

• janna24

vegeterian: första dagen jag körde igång min kur så fick jag mens...kul va????

jag var iallafall helt slut....vet inte om det berodde på mensen eller att det var första dagen på kuren...jag var tvungen att käka keso iallafalll....mådde illa och var helt yr....

kämpa på

Svar på tråden Cambridge Kuren