• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Minoo

Har nu läst hela tråden och måste bara berömma er alla för att ni är så duktiga!! Jag håller mej här i bakgrunden.....

• drömbrud

Jag mådde ovanligt illa idag på bussen.
    Men det kan ha vart nervositet för jag skulle till läkaren..

Annars tycker jag att det går bra! Unnade mig en flaska light cola idag! Mums med en annan smak än vatten. 10 kalorier i den, men de tror jag inte gör så mkt..
    Man får ju inte i sig riktigt heeela påsen så det går nog jämt upp

• drömbrud

Inne på soppa nr. 3 nu...
    Grönskalsoppan får tummen upp!

• drömbrud

Grön-skal-soppan..

Menar Grönsakssoppan!

• vegetarian

tack för uppmuntran janna !

jag känner mig mer frusen också idag - kan det vara så att fettförbränningen kommit igång på en högre växel? Jag hade ju bara ljust lila på stickorna (har inte testat sen i söndags morse). Ska testa imorgon .

Imorgon kväll bär det f.ö. av till vågen och jag hoppas att det kommer att ge resultat, de första 9 dagarnas slit...

tar åt mig och tackar,Minoo !

Härligt att du känner att det går bra, drömbrud!

Goldy: det är bara att sparka sig själv där bak (eller som jag; be sambon drämma till mig i huvudet om jag inte sköter mig ). Bra att du inte ger dig - här kan du stöta o blöta om det känns jobbigt!

godnatt!

• Goldy

Ja du har rätt... jag ska be sambon vara lite hårdare.. :)Jag förstår bara inte varför det inte går så bra, förra gången körde jag 10 dagar ren kur sedan två dagar uppehåll sedan körde jag en vecka ren kur igen... Och nu katastrof.. ätit lite godis ikväll... eller mycket :( Men nya tag imorgon, jag måste ta tag i detta nu... Men jag blir verkligen peppad av er tjejer!! Ni är så duktiga!
    Gud vad spännande Vegetarian, du måste hålla oss uppdaterade... Håller tummarna för dig!

• drömbrud

Goldy!
    Jag tänker så här när det är jobbigt..

Detta är bara några få veckor av mitt liv, men som kommer förändra hela framtiden! Tänk på framtiden, om man inte gör ngt idag, så är det svårt att göra det imorgon.. Skjuta upp det hela tiden..

DU klarar det!! JAG klarar det, det är helt otroligt bara det
    VI klarar det alla tillsams!

Hur mkt har du att gå ner? jag har 20 jag vill ner..

• Goldy

Å tack för orden... :) Det e så sant, jag måste ta tag i det nu! Annars går man väl upp ännu mer. Jag har minst 15 kg att gå ner men vill egentligen 20kg... Vi gifter oss i Aug. så då måste minst 15 kg vara borta! Jag gick ner 6 kg första gången jag körde men så kom julen... 3kg upp...
    Du har så rätt! Vi ska klara det här!!! Imorgon kör jag igen!

• janna24

goldy:
    om detta är någon tröst så är du inte ensam om att ha ätit godis ikväll...eller det var inte godis jag fick i mig men ett par kex.....var bara tvungen....

lycka till

Svar på tråden Cambridge Kuren