• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Buslinna

Jösses, kola vore ju sååååå gott! *dreglar* Jag gillar ju broccoli också ... Och skogsbär låter mumsigt.

Ska vi mejlbomba konsulterna och importören om att vi vill ha in de nya smakerna - pronto? :D

• Mastermind

Buslinna - Jag tycker banan och choklad är gott ihop; jag åt nästan alltid det till frukost förra omgången (5 månader). :) Men smaken är ju som baken, så prova så får du se vad du tycker.

Jag har också hittat orange delight, oak mix, eggnog(!) och potato på amerikanska eBay nu. Har mailat en handfull säljare + engelska hemsidan. Ska nu kolla in den amerikanska hemsidan och maila dem. :D Ska till min konsulent på onsdag och tänkte kolla med henne också då, men ja.. hon är inte världens bästa, så jag vet inte hur mycket info hon kan ge.

• Azacia

mejlbomba konsulterna angående de färdigblandade tetrapacken oxå som finns i England, sitter här och kämpar med min cambridge men det är inte lika gott som de färdigblandade då man satte i ett sugrör och bara drack och njöt!!!

de fanns i vanilj och choklad och chokladen var GUDOMLIG!!!!
    Fattar inte varför dom inte finns här................

• Mastermind

Från USA-sidan:

"Super Oats Cereal can be prepared as a hot cereal, or a quick breakfast ?shake,? pancakes, muffins and even cookies!"

Jag mååååste ha det, jag är galen i pannkakor! :D

• Mastermind

Uppdatering: Påbörjade en beställning från cambridgedietusa.com bara för att se hur det gick till, och där kunde man ändra land i personuppgifterna!

Så nu ska jag maila och fråga om det verkligen går att beställa från Sverige, vad frakten går på och om det verkligen går att kombinera den där oat mix med ren kur (misstänker dock att det gäller kombinerad..).

:D

• Kree

Man kan inte beställa från USA till Sverige via sk ombud.
    Isåfall får ni beställa hem till vänner/bekanta som bor i USA och som sedan skickar till er här i Sverige.

• Mastermind

Kree - Nej, är du säker? :( Hur vet du det?

• Kree

deras regler.
    Deras soppor är inte som våra.
    Dom är tunnare och inte så söta.
    Mindra smak helt enkelt.

• Buslinna

Tja, importören kan kanske ha bestämt sig för att de andra smakerna inte är tillräckligt goda ... Det var det svar jag fick när jag ville få tag i de laktosfria cambridgeprodukterna - "de är inte lika goda, så vi vägrar ta in dem". Det hjälpte inte ens att jag kunde tänka mig att betala mer för besväret. Mysko säljteknik. :)

Men, jag kan inte hitta alla de där smakerna på de officiella Cambridgesajterna - kan de möjligen vara kopior? :)

Mastermind,
    Gillar du chokladen som den är?

Svar på tråden Cambridge Kuren