• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Buslinna

Mastermind,
    Jag har fått samma svar när jag försökte beställa de laktosfria produkterna direkt från England - blankt nej. "Vänd dig till de svenska konsulterna/importören". Och där var det ju som sagt också blankt nej.

• Mastermind

Buslinna - Jag frågade min konsulent om fler smaker förra sommaren/hösten också, men hon sa också att de inte tog in fler för att de var så äckliga. :( Liksom, alla uppfattar ju smaken olika..

Såhär ser påsarna ut, så det ser ju riktigt ut: i16.ebayimg.com/01/i/05/66/e8/dd_1_b.JPG Ang hemsidorna så verkar de uppdatera väldigt sällan, kanske därför inte alla smakerna är med?

Mja, ska jag dricka den ren så föredrar den varm. Den är ingen favorit hos mig, men den är ju iaf drickbar (jämfört med jordgubben..).

• Mastermind

Nu har jag beställt/köpt/vunnit Fruits of Forest, Butterscotch, Toffee & Walnut och Oriental Chili. :D De bör komma senast onsdag, och jag fyller år på lördag så det får bli min födelsedagspresent. ;)

Nu ska jag gå och mixa kyckling och svamp och se hur det blir..

• Buslinna

Aaa, spännande! Du får rapportera hur de smakar sen! Vad gick kalaset loss på?

• Buslinna

Jo, jag blev också rätt sur när jag fick svaret att de inte tar in andra produkter för att de inte är lika goda. Det är väl för katten upp till mig som kund att bestämma, eller åtminstone upp till konsulenterna. Smaken är ju som baken - det är ju självklart att vi alla gillar olika smaker.

• Mastermind

50 pund, så det är ju dyrare än att köpa hemma. Men jag får se det som en liten extra lyx -kommer ju inte äta endast de nya smakerna i en hel vecka, utan ta dem lite då och då som omväxling. :)

• Snowsee

Vad kostar det att köra Cambridge?

• Mastermind

Snowsee - Det kan variera lite efter vilken konsulent man har, men min tar iaf 450 kr/vecka (+ en startavgift, som jag inte minns, tyvärr).

• pickolina

Kikade in..hade tråkigt.. *s* Vad kul att se att ni kör på. Ville bara säga att ni är såå duktiga tjejer!.. :)

• vegetarian

min konsulent tar 440:- för en vecka (21 påsar)och INGET i startavgift. Men jag har hört att det finns konsulenter som även tar betalt för "konsulationen" så det är visst lite olika.

Har suttit med näsan i böcker och datorn då jag jobbat idag (hemifrån). är en aning trött i huvudet...

Ska nog dricka lite mer
    *klunkar*

Svar på tråden Cambridge Kuren