• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • drömbrud

hahahah! *bockar och bugar*

Jag ahr bara fått i mig 1 av 3 liter och bara 1 av 3 shakar!

Ska dricka en dubbelsvamp nu och dricka massa vatten!

Gjorde en 2a shake förut idag med colalight (enligt anvisningar på viktklubben) men de smakade SKIT! Kunde inte dricka! Så de får bli dubbeltupp här i kväll till filmen "mitt stora feta grekiska bröllop"

Puss på er va ni är guliga!

• drömbrud

Ska någon gå över till kombineradkur på måndag? eller är det fortfarande renkur som gäller?

• vegetarian

Jag hoppas att jag håller ren kur ett tag till...
    Ska till konsulenten på onsdag igen - ev diskutera en kombinerad variant, men som jag känner nu så vill jag ta de här kg:a en gång för alla Nu när det flyter på liksom! Är nu inne på vecka 4 på ren kur och skulle vilja plåga mig själv i 8 veckor totalt om det går.....?

Antar att det är dax för dig Dröbrud snart att sätta tänderna i lite protein ?

Idag har jag farit runt som bara den och var lite trött på em så sambon fick ta kidsen ett tag när han kom hem nu ska vi till badhuset och husera - det blir roligar för varje besök dit, eftersom man smalnar av, hihi

MEN fasar lite för helgen den är SÅ jobbig med familjen som ÄTER!

Hoppas ni får en bra helg alla tappra!

• drömbrud

Vegetarian!

Igentligen vill jag ju iaf gå ner minst 5 kilo till!
    Så jag tror jag fortsätter med min renakur! Jag får ju 30 nya påsar på måndag som jag måste "njuta" av.

Nu laggar jag mat till fästmannen! Jag har verkligen saknat att göra mat! Det tycker jag är SÅ rolig!
    Svårt att smaka av maten.. Jag smmakar och spottar snabbt ut

Så jag tror faktiskt att jag ska ge 1 eller 2 veckor renkur till! Eller som jag brukar säga till killen. Jag kör på tills jag nått mitt mål! O det tar 1 eller 2 eller 3 veckor till så tror jag faktiskt för en gångs skull att jag fixar deT!

Så ja rullar in i vecka 4 på måndag! 10 kilo lättare!

Började på 89.7 och nu väger jag 80.1!

• vixen not a tramp

Helt otroligt bra!

• drömbrud

Usch ja känner mig så ful o tjock ikväll.. Usch! Vill inte gå ut!

• vegetarian

Men...Drömbrud!?
    Du är ju en pudding nu ju !

Klart du ska ut - OCH tänk på hur du såg ut för 10 kg sen... 10 kg är RIKTIGT mycket vid din vikt .

Håller med om att det är så otroligt bra viktras på tre veckor! Din kropp fattar verkligen vad den ska göra, nämligen slänga ut fettet . MIN kropp är liiite segare att haja jag tappade väl ca 7,5 kg på tre första veckorna.

och du,
    nu kör vi på ren kur - får peppa varandra!!

Ha det så kul ikväll, själv ska jag titta på Let´s Dance med familjen efter en eftermiddag/kväll i simhallen....

• Buslinna

Supergrattis drömbrud!! Sååå bra kämpat och jösses vilket resultat! :D

Jag stötte på patrull när jag var på studiebesök i förrgår - jag nekade till lunch en gång, men blev sedan på stående fot bjuden på lunch. Det fanns verkligen inget sätt att artigt tacka nej utan att berätta vad jag pysslar med, och det vill jag inte. Jag körde på i går igen, men blev då akutinkallad på ett kvällspass och det funkade bara inte att jobba i det jättehöga tempot till tolv på natten utan riktig mat ... Så jag fick börja om igen i dag!

Jag har dock inte gått upp så mycket på det här. Vägde i morse lika mycket som i förrgår morse! Inte för att det egentligen spelar någon roll, köra vidare ska jag ju iaf. :)

Idag har jag dock varit hungrig på ett sätt som jag inte varit förut - min mage håller på att implodera. :)

• Buslinna

Kanske ska tillägga att jag har tackat nej till alla kvällspass för ett tag framåt ... :) Ekonomin får tåla att jag koncentrerar mig på mig själv ett tag.

• vegetarian

Buslinna: å, vad jobbigt när man hamnar i en sån situation . men vad bra att det inte syntes på vågen ! kan inte ha gjort SÅ himla mycket?! Det är ju trots allt LITE i jmf med hur man åt INNAN kuren . Det tar inte heller tre dagar innan du hamnar tillbaka i ketosen (om du skulle ramlat ur den)det tar ju bara den tid som kroppen gör sig av med de kolhydrater som maten innehöll.Roligt - jag drömde i går natt att jag också blev bjuden på fika och var tvungen att äta för att jag inte viste VAD jag skulle säga....

Svar på tråden Cambridge Kuren