• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Babycakes

Hej alla...

Idag ska jag åka och köpa fler shaker hos min konsulent och tänkte passa på att väga mig. Självklart så blir det inte riktigt samma sak, eftersom man annars väger sig näck och på morgonen. Men det ska ändå bli kul att se eftersom jag vägde mig där förra veckan. Nu blir det banan också, det var slut förra veckan.

Idag har jag påbörjat min andra vecka och alla som undrar(eller redan vet), det blir faktiskt lättare för varje dag som går.

Tjuvmätte midjan igår i alla fall, och nu är jag nere på 80 cm. Magen är dock inte mitt problemområde, utan låren, höfterna och rumpan!! Men det är på väg ner...

Vegetarian; Du är så sjukt duktig och du förtjänade verkligen att unna dig nåt. Hoppas du njöt av varje liten tugga. Längtar tills den dag jag närmar mig 70 strecket. Några veckor kvar om man säger så.

Nej, nu måste jag sticka. Ha det gott..
    Kramar

• fru66

Åh det känns skönt att höra att det blir lättare för varje dag som går!!!

Jag var sjukt nära att stoppa ner handen i en chipspåse idag...men nej nej nej!!! Vill ju inte förstöra allt nu! Men shit vad jobbigt det är!

Hej hopp

• discodivan

hur funkar det? kan man skippa alla shaker en dag o äta en sallad med kyckling istället? när man går på ren kur

• vegetarian

ren kur=3 shaker och minst 3L vatten per dygn INGET MER!!!!

Alltså; nej du kan inte äta salladen

• discodivan

nä jag trodde väl det

hur lång tid tog det för er att hamna i ketos?

• discodivan

helena - har du oxå precis börjat?

• vegetarian

helena: sorry, missade ditt inlägg jag har ingen egen erfarenhet av magknipet tyvärr, inte heller hört att det är vanligt
    Kan du inte gå på kombinerad kur till att börja med en vecka eller två - som en liten "nedtrappning"? Prata med din konsulent.
    En annan tanke; du är inte laktosintollerant eller mjölkallergisk??

Lycka till!

• vegetarian

Det är jättekul att ni är här discodivan och Helena!!

Discodivan: Det tar oftast 3 dagar - men jag vet inte hur olika det är
    Jag tror det kan bero på hur stor man är mmoch hur stora kolhydratdepåer man har.
    För mig tog det nog ca 3 dagar - vet ej säkert. Första veckans 4 dagar var helt ok - men de sista tre var jobbiga och jag mådde lite illa pga av för koncentrerade shakear så jag dela de upp "morgonshaken" på två tillfällen under förmiddagen och så vips mådde jag inte illa längre!!

Efter en vecka behövde jag inte göra så längre.

Hoppas det går bra för er!

• discodivan

tack e på dag 4 - mår bättre än igår men e fortfarande lite hungrig o trött ibland

Svar på tråden Cambridge Kuren