• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • discodivan

mm man kanske ska byta ut 1 mål mot lite proteiner idag hade jag gått ner 0.4 som vanligt med ren kur o i ketos

• discodivan

jaha det hade jag visst redan skrivit

• discodivan

fast samtidigt hamnar man ju ur ketosen o det e ju inte så kul den dan man ska ta igen det

• AniraC

Lotta på Bråkmakargatan

Jag tappade 7.5 på tre veckor, 10.5 på fem veckor. Totalt 12.5 på sex veckor. Det var våren-06. Nu kör jag en omgång till. Började i lördags.

hälsn.Anira

• Noomi

Hejsan, får jag vara med här? :)
    Har gått på CK i 1 1/2 vecka nu, planerar att äta det i två veckor till och sen börja på upptrappning.
    Problemet är att jag inte har nån våg, så jag får lita på spegelbilden. Känns lite trist så jag funderar på att köpa en. Vad tror ni, är det bara fördelar att ha en våg hemma eller stirrar man sig blind på den?

• discodivan

klarar man det utan våg så e det väl bara att köra på själv behöver jag det för peppningen
    välkommen

• Noomi

Tackar! :)
    Ja, men det är just det.. jag funderar på om inte jag också behöver det för peppningens skull.
    Då är nästa fråga, måste man ha en digital eller funkar det med en analog som bara visar kg? Räcker det som peppning?
    Alla digitala är ju så satans dyra.

• discodivan

javisst man ser ju hekto även på dom

• Noomi

Ja, det är sant. Tänkte inte på det eftersom den senaste jag kollade på bara hade kg. :D
    Då så, då får jag leta runt efter en analog som även visar hekto.
    Spännande, för jag har inte den minsta aning om vad jag väger just nu!

• Lotta på Bråkmakargatan

Hej igen!
    På 4 dagar har jag lyckats tappa 2 kg. Misstänker väl kanske att det mest handlar om vätska... men det är ju trots allt en start! Ska nu kämpa vidare. Och se vad som händer de kommande dagarna.

AniraC, vad började du på för startvikt? Jag antar att beroende på vilken vikt man startar på, så har det påverkan hur mycket och hur snabbt man tappar vikt. Jag själv började på 68 (162 cm lång). Jag hoppas verkligen att jag kan komma ner minst 10 kg fram till bröllopet!!!!! Min blivande man är nämligen smal som en pinne och vacker som en grekisk gud!!! Och jag hatar tanken på att vara den överviktiga, fula tjejen som ska stå brevid honom framme vid altaret... But it ain't gonna happen!!!!! Jag ska slå alla med häpnad!

Lycka till alla andra med er viktminskning!!!

Svar på tråden Cambridge Kuren