• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • discodivan

jag tar 2 syndardagar nu sambon fyller år - sen blir det förhoppningsvis helkur 24mars-5maj

• vegetarian

Hejsan hoppsan tråden!

Vill önska alla en trevlig helg!

Noomi: Jag ahde nog inte orkat utan min "egen" vägning - SÅ härligt att varje dag påminnas om att man antingen står stilla (på lägre vikt än vid starten ) eller har gått ner ännu mer! Ett tips ang analoga vågar; jag vet att många som velat se även små förändringar och köpt billiga vågar tex Ikeas billigaste eller rustas har varit besvikna för att det ibland kan påverka hur man står på vågen. Ska du köra på länge och vill se hekton rasa så rekomenderar jag en digital som kostar ngr hundra - du kan ju ha den länge, länge även sen när du bara ska ha "koll" på din målvikt.

disco: passa på och njuuuuut! Ska själv äta i morgon...!

• Noomi

Vegetarian - Ja, jag har själv haft vågar som ändrat vikt beroende på var på golvet den stått, oerhört irriterande.
    Fast jag måste säga att jag har klarat mig förvånansvärt bra utan våg, med tanke på att jag var totalt beroende av den förra gången jag körde med CK. Fast jag ska ändå köpa en, om inte annat så för att kunna hålla koll på vikten sen när jag nått målvikten.

Har inte ens en helkroppsspegel här hemma ännu (har nyss flyttat), så jag fick mig en positiv överraskning när jag provade brudklänning igår. Jag verkar ju ha gått ner en hel del! :)

• Noomi

Ja, det känns jättebra! Så nu är jag ännu mer motiverad till att fortsätta två veckor till.
    Dock är det väl så att ju närmre målvikt man kommer desto långsammare går det... eller?

• vegetarian

Noomi: säg inte det! jag är "normalviktig" nu även om jag vill ner en bit till och jag har minskat stadigt hela resan i samma takt. Men det är nog olika från person till person

• Noomi

Skönt att höra! Jag ligger också på normalvikt, men jag skulle uppskatta att jag behöver gå ner ca 5-6kg till för att slippa putmagen och de mindre smickrande låren. :D

• Noomi

...förresten, det var ingen rolig tid du var uppe vid!! ;)

• vegetarian

Noomi: he, he..vi är magsjuka i familjen och ett av barnen behövde nya sängkläder en stund innan jag skrev inlägget...

Även JAG är magsjuk...men mest nr 2 då...
    bra att veta att man får i sig näring i flytande form - hur mycket kroppen orkar ta upp vet jag dock inte
    Fördelen med att jag kurar är väl att jag är den enda som inte behövt kräkas *hatar*

Svar på tråden Cambridge Kuren