• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Pretty^Woman

Hejsan....har en liten fråga, var kan jag köpa Cambridge i göteborg.
    Och vad det kostar?

Mvh

• lillamejj

Jag är 1.70 lång och väger 70 kg men vill ner till 58-60 kg..

Hur snabbt kan det gå med cambridge (ren kur) att gå ner dom kilona?

Och en fråga till, jag jobbar tvåskift. Och det står på förpackningen att man ska äta cambridge inom 10 minuter. Men kan man ta med dom till jobbet och vänta några timmar i mellan eller hur gör ni??

/lillamejj

• fröken yrväder

Hej alla!! Är ny här o börjar med CK i morgon. Längtar sååå efter o gå ner i vikt. Verkar som det går riktigt bra för många oxså!!! Peppande!!!

• Jallle

I'm back! Kom hem förut idag runt 18. Jag har ätit i veckan. Skyldig! Men jag har bra ursäkter, ramlade bland det första jag gjorde och hamna på akuten, en spricka i armen och hjärnskakning, dock sa läkaren att jag borde ÄTA för att bli frisk snabbare. Och så har jag och min fästman brytit upp förlovningen och separerat helt och hållet. :(

• discodivan

Jallle
    herre jävlar - KRAM - lilla gumman

• assi82

jag har hållt på med cb ni inne på ren kur vecka 6 =) har tappat 17 kg och e jätte nöjd från början va målet -60 kg så d e ett tag kvar =) men de kommer gå , funderar dock att ta en paus i mitten och gå på kombinerad kur så inte brudklänningen blir alldeles för stor =)

lycka till med dig

• discodivan

nystart idag ren kur fram till 5maj - allt vatten tillbaka

jaja

längd: 170cm
    25/3 startvikt: 85.7kg
    målvikt: 70kg

• vegetarian

Jalle vår vän !!! Fy, vilka hemska dagar du måste ha genomlidit *BIG HUG*
    men du har oss här som du kan vräka ur dig allt på - om du känner för det .
    Häng på och fortsätt med ck nu - vi finns här!!

Kul som vanligt med nya anhängare i tråden !

Lilla mejj: men 10 minuter menas från det att du shake:at pulvret med vattnet - du måste alltså blanda strax innan du ska dricka det, inte flera timmar innan. Men har du bara tillgång till vatten och en shake så ordnar ju det sig!

assi82: det var inte dåligt!! Grattis !!

Disco: jag åt ju också rätt friskt i helgen... - men vi måste kunna unna oss det ibland med - lika bra att äta på om man gör det - specielt om man ska fortsätta en bra tag till. Hakar på dig kompis (men jag har nyss ätit så detta får bli en typ, halvdag... )
    Nu är det rent som gäller!

• fröken yrväder

Jaha, då har man börjat då!! Känner mig lite yrslig o darrig...å andra sidan kom jag hem från en kryssning igår såååå det kan ju bero på det *ler***

• discodivan

hua vad jobbigt det var idag när magen nu vant sig vid mat igen

Svar på tråden Cambridge Kuren