• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • tezzibezzi

Jag bor i Malmö..vi har underbart väder! Har dock inte varit ute ännu men det springer barn här nedanför på skolan i bara tunn tröja :D
    Åå kattungar! Jag älskar katter och hyar önskat mig en nu i flera år :) Vad är det för ras?

• discodivan

vanlig bondkatt - bara hojta om det är intressant - kanske en liten Tigerliljabebis vill flytta till dig

• tezzibezzi

discodivan!

Oooh ja, jag hade gärna tagit emot en liten tigerlilja :D Det är värre me sambon som säger att han inte gillar katter. jag förstår mig inte på honom ;P

Nu ska jag käka underbar lunch: choklad mint shake :)

• discodivan

mm ok sitter här med min sista chokladshake för dan - mums

• Noomi

vegetarian - Kom han hem med en bra ursäkt? Dålig stil, hmm.

Japp, idag köpte jag våg. Ville ju ha en billig så jag köpte en digital på IKEA när vi var där idag. Vägde mig när vi kom hem, en gång i köket och en gång i badrummet. Det skiljde två kilo. Faaan!

• discodivan

sån e min med från netto, så jag står på samma ställe varje dag. där jag väger minst såklart

• discodivan

vi skyller på magnetismen i marken

• Noomi

Haha! Ja, men jag har kommit fram till att det faktiskt måste vara den som visar minst som stämmer. Så är det! :D
    Nej, men... jag får väl hoppas på att den räknar nedåt rätt iaf, när jag tappar kilona.

• tezzibezzi

Jag känner INTE igen mig själv... har absolut ingen aptit över huvudtaget. Blir nästan lite rädd samtidigt som det är jäkligt skönt :D
    Fattar inte va det e med mig.
    Hur har det gått för dig discodiva ikväll?

Krams

• discodivan

det har gått BRA tack

hoppas oxå jag inte har ngn aptit snart

Svar på tråden Cambridge Kuren