• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Buslinna

Även jag börjar nu om - har firat min 90-åriga mormor i helgen så det har blivit en del mat. Men nu är det nya, friska tag och ren kur i åtminstone två veckor.

Sitter på jobbet och biter mig i läppen för att stå emot hungern just nu. Men, det ger ju med sig så småningom. Jobbigt bara att det också blivit lite sömn i helgen. :)

Mina små "problem" bleknar dock i jämförelse med vad som händer i andras liv. Huga, Jallle, din stackare!! Hur är det nu? *kramar*

• Lasalle

hallå på er!
    Idag är sjunde dagen på ren kur och suget kommer och gå i vågor, men peppar peppar så har jag inte fuskat, enda misstaget var att jag skulle unna mig en lihtläsk i fredags så jag köpte en halvliter Fanta free, såg efter att nästan druckit hela att det var kalorier i (förmodlingen i form av fuktsocker) så jag slängde sista slatten...

Undrar hur mycket ni har gått ner i genomsnitt per vecka, både på ren ock kombinerad kur. Min sabmo går på kombnerad då han älskar mat för mycket!

Annars är det bara att kämpa på!!!

• J2C

Hej
    Börjar för första gången med CK idag.
    Har beställt för 2 veckor och tror bestämt att jag har rätt motivering denna gång.
    Har förväntningar men hoppas att detta i första hand hjälper mig att bryta mitt "felätande".
    Jag har en väldans massa kilo som jag borde bli av med för att bli en sundare människa och detta är ett steg på vägen till mitt nya liv.

Får man äta andra tillskott så som tex järntabletter under ren kur så att man slipper brist?
    Har läst att någon fått det på ren kur under en längre period.

Vad är det jobbigaste precis i början...några fallgropar man kan undvika kanske?
    Tips någon...?

• Lotta på Bråkmakargatan

Första veckan är över... lyckades tappa 2,7 kg. Vilket känns jätte bra!!! Men ve och fasa så hade jag inte gått ner ens ett ynka hekto från igår till imorse!!!!!!!!!??????????? Jag vet att detta kan hända, men det kändes ändå inte så skoj... Fast det känns varje dag som att man tappar fett, så det gäller väl bara att försöka hålla kvar den känslan och halv-ignorera vågen i någr dagar.

Har ägnat hela helgen åt att drömma om fast föda och all god och nyttig (!!!) mat jag ska laga och äta, när jag börjar gå på blandad kur.

• fröken yrväder

Idag är det min andra dag...tycker den varit lite lättare än igår. Den var låååång!! Tror jag ska börja på viktväktarna när jag nästan nått mitt mål för o lära mig att hålla vikten + att ha lite forsatt "koll". När man är inom målvikt går man ju där gratis-å det e ju bra!!!

• tezzibezzi

Tjejer!
    Tränar ni medans ni kör CK? Hur mycket isåfall?

Kramsi

• vegetarian

Noomi: min signatur är ett alias - jag äter kött....

• vegetarian

...men jag VAR veg. när jag blev medlem på bt

• Noomi

Haha - Ok, jag som tyckte det var ett solklart fall! :D

• discodivan

uscha vad jobbigt det var att börja om - måste hålla rent idag så jag kommer i ketos

Svar på tråden Cambridge Kuren