• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • vegetarian

shit Jalle, ska du slå ngt hickrekord eller !!!

jag kommer väl börja äta vad det lider och min konsulent har en massa idéer för mig..kan dela med mig av hur JAG trappar upp och mixtrar med MINA måltider sen, vet inte själv hur det kommer bli, bara att jag är helt i händerna på min konsulent för själv så har jag ju aldrig fixat konceptet 2äta rätt och motionera"...trist nog.

JO! motioner är ok - men inte maten. I korta perioder kan jag äta "rätt" men sen tycker jag att jag är så duktig och "lever" på det varje gång jag vräker imig LASS av onyttigheter...

Jag har verklige haft en STÖRD relation till mat/gott i stort sett hela mitt vuxna liv...rätt tragiskt faktiskt.

• Jallle

Vegetarian: Jag tror det! Den är fortfarande kvar, mår illa av den också! Vill bara somna, men jag blir inte trött!

Du får jättegärna dela med dig sen!
    Men du är stark, du ska klara det här! Jag har också ett speciellt förhållande till godis, vart överviktig hela mitt liv, sen fick jag anorexi, men nu har jag gått upp allt igen. Men nu ska jag gå ner, och så ska jag hålla mig på den vikten!

• Jallle

Var bara tvugen att säga att efter lite mer än två timmar har hickan försvunnit Och nu ska jag sova. Första cambridgeveckan börjar gå mot sitt slut, får handla mer senast på månad. Och imorgon ska jag kämpa för att inte äta lördagsgodis. God natt på er allihopa!

P.s Förstå vad duktiga vi är allihopa! Vissa av oss har ju gått ned otroligt mycket!

• Jallle

(observera att jag inte tänkte på mig själv där, utan på er som gått ner över 10 kg )

• vegetarian

Idag är det sol där jag bor och jag är så underbart glad! Kikar in här medan kaffet rinner igenom sen ska jag ut på tomten igen!!!!!

Kram till alla i tråden!

• Jallle

Vegetarian: Kaffe! Jag vill ha kaffe/the, med mjölk i. Och så fika till det! Och så är det ju lördag idag, så får man inget lördagsgodis. Fy fasen!

Peppkram till alla!

• vegetarian

Kn du inte äta lördagsgodis med ögonen då?? *kramar om*

I början var det urjobbigt då familjen åt hembakad pizza...jag stack upp på övervåningen och gömde mig då de glufsade i sig .

Något annat som hjälpte mig var faktiskt att baka! Antar att jag åt med ögonen under tiden då jag bakade och blev så "mätt" av det att jag inte orkade någon av de färdibakade verken till kaffet!!

Du överlever helgen utan ätande - tänk på vad du kan skryta för oss sen på måndag
    Allt man inte dör av gör en STARKARE!

• vixen not a tramp

(och i det här fallet smalare!)

• Jallle

Ja jag får väl göra det
    Jag är så extremt godissugen! Men jag SKA härda ut! Och jag har ju snart genomlidit min första vecka! Sen när jag är är färdig med kuren kan jag äta godis med gott samvete (inte i mängder alltså, utan då och då, så länge jag äter bra mat annars och motionerar) Jag höll på och dö idag när jag gick förbi Mc Donalds! Visserligen är jag vegetarian (dom har inget vegetariskt alternativ på Mc Donalds, möjligtvis om dom har kvar den där salladen, men då gör jag hellre en sallad hemma för den var så äcklig), men pommes tackar jag inte nej till! Och chokladmilkshake! Och dip. Annars är jag ganska glad över att jag inte har vart så hungrig idag Vaknade senare än vanligt (nån gång runt 09:20), drack frukost, gick på långpromenad i (hör och häpna!) nästan tre timmar(!!!), sen så såg jag på film, nu har jag vart på stan och så åt jag min lunch för jag började bli hungrig Avtar hungerkänslorna lite med tiden eller var det bara för att jag vakna senare än vanligt?

Vegetarian och Mia.Maria: Det har ni rätt i båda två!!!

• Jallle

Btw, är Tacos jättefett? Nog för att osten inte är så nyttig, men resten? Det är ju mest grönsaker, och vegetarisk färs för min del.

Svar på tråden Cambridge Kuren