Håller tummarna för dig Iza!!! Har Andi fått bra med dricks sista tiden ;) med tanke på tv´n :) Skoja bara, jag kan ångra att vi inte tog en 50" istället för 42", det hade funkat på vår vägg också.
Vicky, snart är det bara någon dag kvar....spännande...!
Yllo, jag kåller också med de andra.Jag är mäkigt imponerad av att du gått ner så mycket hittils, men det är inte bra för kroppen, organen mm att rasa 10 kg på 2 veckor, det är farligt och tar mycket stryk. Tycker också du ska börja blanda redan nu.
Att sluta runt 60 vore normalt för dig, men 55 är väl lite väl lite?!
GI metoden, där man ändå äter normal mat ska man inte köra för länge heller, då utesluter man ju bara kolhydrater ett kort tag men kroppen/hjärnan mår inte bra om den inte får alla ämnen och vitaminer.
Sånna vätskebantningar kan vara bra genom att rensa kroppen men det brukar vara bra typ max några dagar.
Man går uppenbarligen ner i vikt men på ett väldigt ohälsosamt sätt.
Vill inte absolut inte klanka ner på dig Ylva, men jag blir oroligt för dig eftersom jag vet hur dåligt sådant är för kroppen, sorry...
Jag blir också sugen på att åka till Princessa nu....men jag lär ju inte komma i någon klänning....Få se vad det blir för klädkod på bröllopet i sommar om jag får ha en fin då eller om det blir enklare.