• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

direkt till dig!

suntan tar 16 veckor och det är för sent..

• BlueTopaz

Det har hintats om att jag ev ska bli tärna, kul! Men då måste jag ju vänta på att ett ev färgtema ska bestämmas innan jag köper klänning.. ;)

Strl 10 måste vara alldeles för stort för dig Iza väl?

• Izunia

karin, stl 10 blir nog för stor för mig. Jag har mega angest nu för att jag inte hittar nat. Vill verkligen inte panikköpa nat som inte ens är snyggt i sista minuten!

• Izunia

ahhh! jag hittade precis 1koo som gör kopior fran kina.. men dem gör min BJ klänning pa 25 dagar! Jag hade helst beställt en äkta, men det tog ju 16 veckor!

www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp

vad tror ni?????

• Yllo

Ähhh Iza.. Beställd den du från 1koo. Då får du den fort, i rätt färg SAMT om den kanske inte funkar för dig eller om du ändrar dig så har du alltid tid att söka efter en annan

Min klänning borde alltså komma i början på mars Längtar så efter att få prova den..

Nu har vi bestämt när vi ska fara till Thailand. Det blir 1:a december! Oj, vad jag ska shoppa *skrattar glatt*

• Yllo

Hihihi.. nu har jag bokat våran "bröllopsresa" till Thailand *strålar som en sol!!!*

• Ammo

Kör på den klänningen Iza, vad gör det om det är en kopia?!

Jag vill också åka till Thailand! Min pappa är där nu igen! Fast vi åker nog på ett race i höst om barnet mår bra. Först blir det Rom med Martins familj (hans mamma fick resan i present av oss barn)sen blir det en vecka till sol och bad, men det blir nog Kanarieöarna då.

Spännade att få vara tärna Karin! Me du har inte blivit tillfrågad än eller?

Var och tillade på barnvagn igår igen och hittade en ny modell. De hade fått in en ny modell i torsdags från Emmaljunga. Den hade allt som Mistral S hade men 2,2 kg lättare, "inbyggt myggnät i en dragkedja", bättre suflett (eller vad det heter) och 500 kr billigare!
    De hade dessutom rea just den bilbarnstolen vi vill ha denna månad, så det lutar åt att vi slår till under denna månad. Ska kolla lite fler ställen innan. Men vagnen var det redan lång lev tid på så det går inte att vänta för länge om vi vill ha den....

HUr länge ska ni köra diet Yllo?
    Var går den ut på, vad ska man äta? Man kan väl inte bara drick shake?:)

• Izunia

oh vad skönt med semester Ylva! Jag älskar semester! :D
    Vart i thailand ska ni?

Ja jag kanske ska beställa klänningen.. Men jag har läst pa nagra tradar här att kvaliteten är katastrof... och vissa säger att den är fantastisk! vad ska man tro?

Jess, emmaljunga.. är den inte en klumpig 4-hjuling? Nagra vänner till mig äger en sadan och dem hatar den! De är sa klumpig att svänga, bära, fälla ut etc.. det är liksom en massiv vagn..

• Ammo

Sorry, mede den klänningen tycker inte jag var lika snygg. Jag skulle beställa kopian!

Stämer vad du säger ang Emmaljunga. Men denna modell är sprojtans ny, de packade upp den för första gången i torsdags. Denna är den enda som tex har ledade hjul mm som inte de gamla har.Och den var även lättare än de flesta andra vagnarna,både i vikt och att sköta mm. Så denna var bättre än den andra, vi hade dem båda framför oss och jämförde alla dessa små saker som gör dem lättare att använda. Men innan vi hittade denna så såg vi inte Emmaljunga som ett alternativ.
    www.emmaljunga.com/start.asp&country=SE
    Modellen heter City Cerox 360.

Svar på tråden Glitter tråden...2