• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Yllo

Nää, vilken otur för den andra tärnan Bryta båda benen!! *huga, hoppas att man själv inte råkar ut för det*
    Kul i alla fall att du ska vara tärna, Karin!

Åhhh.. Iza, som jag redan sagt så kommer du att få jobbet, men jag ska ändå hålla tummar, tår och allt annat på tisdag

Var är det här jobbet? I Köpenhamn eller?

Trist med lock för öronen, tyvärr har jag inga andra tips att ge dig än att blåsa..

• Izunia

Jobbet är i köpenhamn jag, men innebär mkt resande.

Jag blir galen pa öronen...hör ju inget! :(

• Yllo

Så om du får jobbet kommer du/ni att flytta till Köpenhamn? Då bara måste du komma upp och hälsa på här i sthlm INNAN dess

• BlueTopaz

haha, iza, prova att duscha o spola varmvatten i örat, kanske har du fått en vaxpropp? Annars får du köpa revaxör på apoteket...

eller har du badat och har vatten fast örat?

jag tror att du har en stor fördel med att du pratar engelska flytande, att du är så ung, att du ger ett så glatt intryck och att du ser bra ut Iza, jag tror du kommer få jobbet!

• Izunia

ylva jag behöver inte flytta. Pendlar lätt till danmark.

Jag hoppas verkligen de tycker om mig...

karin..vaxpropp... hoppas jag inte! :D :D Men de säger ju att man bör rensa öronen hos doktorn med jämna mellanrum! Framförallt musiker..

• Izunia

jag fick min ring igar förresten. Vet inte om jag sagt det. Den är sa fin och nyputsad! Saknade den verkligen dessa 2 veckor..

• Yllo

Kul att du fått tillbaka ringen Iza! Kan tänka mig att du saknat den

Har precis varit till Princessa och provat lite balklänningar. Tyvärr hade dom inte MS-klänningen hemma så jag kunde inte prova den
    Sedan var det den ena tjejen som hjälpte till.. hon tjatade hela tiden om att jag skulle måsta beställa klänning före onsdag nästa vecka om jag skulle ha någon för efter det så slutar dom tillverka 2007-kollektionen?!?!?! *väldigt förvånad*

Den jag provade var den här..
    www.flirtprom.com/dress.aspx&backUrl=%2fcollection.aspx

Den här var det som jag ville prova...
    www.morilee.com/DressDetail.aspx&D=5743&P=1

Ganska så lika.... Jag kan ha en storlek 38, men den sitter lite tajt över höften och magen än... sedan passade jag på att kolla vilken underkjol dom rekommenderade till balklänningen och som tur var är det den jag har hemma. Med andra ord så behöver jag inte köpa någon underkjol om jag skulle vilja ha en under min MS-kopia

• Ammo

Yllo, jag ringer om vi blir klara snabbt, men med tanke på att vi ska dit en timme innan öppning för att bli klara till 12 då de flesta kunderna kommer så är jag tveksam om vi är klara ens till 11.
    Vi var totalt 4 timmar på Kvik innan allt var klart där.
    Men det skulle vara kul om vi hann, så jag hör av mig om vi blir klara innan 10.30-11.

Ska inte hoppas för mycket på att man får jobbet, man blir bara så besviken om det inte går hela vägen och man har målat upp en bild. Men jag håller med de andra, du har bara fördelarna på din sida, ser ingen anledning till att du inte skulle få det. Men man vet ju inte vad de andra som också gått vidare har för erfarenheter.

Har inget tips ang öronen, det brukar ju släppa av sig själv. Har du ont så får du nog gå till läkaren. Många barn har ju haft öron och ögon inflammation nu.

Skönt att slippa vabba Karin. Och grattis till tärnerollen! Tycker också hon ska få en hippa men gör en mysdag av den utan att spöka ut sig. Typ åk ut i skärgården, segla eller ha en spa dag eller nåt.
    När är bröllopet?
    Stackars människa, lyckas bryta båda benen också.
    Jag har ju brytit mina fötter 3 gånger samt slitit av korsbandet i knät med skruvar,operationer mm, Men då har man ju i alla fall ett ben som är friskt så man kan leva någorlunda normalt och ta sig fram.

Idag har jag varit och hämtat spegeln till badrummet, äntligen! Så nu ska den och lampan upp, hoppas Martin fixar det i kväll!

• Victory

Hallåj! Nu börjar det närma sig med flytten!!! På fredag får vi nyckeln och då tänker vi flytta hela helgen. Men vi har inte börjat packa än, och det är ju bara en vecka kvar!

Det känns lite blandat, både spännande och lite oroligt, jag vet ju inte hur det kommer att kännas att flytta ur vår kära lägenhet Men det ska bli jätteroligt med hus!!!

Svar på tråden Glitter tråden...2