Yllo, jag ringer om vi blir klara snabbt, men med tanke på att vi ska dit en timme innan öppning för att bli klara till 12 då de flesta kunderna kommer så är jag tveksam om vi är klara ens till 11.
Vi var totalt 4 timmar på Kvik innan allt var klart där.
Men det skulle vara kul om vi hann, så jag hör av mig om vi blir klara innan 10.30-11.
Ska inte hoppas för mycket på att man får jobbet, man blir bara så besviken om det inte går hela vägen och man har målat upp en bild. Men jag håller med de andra, du har bara fördelarna på din sida, ser ingen anledning till att du inte skulle få det. Men man vet ju inte vad de andra som också gått vidare har för erfarenheter.
Har inget tips ang öronen, det brukar ju släppa av sig själv. Har du ont så får du nog gå till läkaren. Många barn har ju haft öron och ögon inflammation nu.
Skönt att slippa vabba Karin. Och grattis till tärnerollen! Tycker också hon ska få en hippa men gör en mysdag av den utan att spöka ut sig. Typ åk ut i skärgården, segla eller ha en spa dag eller nåt.
När är bröllopet?
Stackars människa, lyckas bryta båda benen också.
Jag har ju brytit mina fötter 3 gånger samt slitit av korsbandet i knät med skruvar,operationer mm, Men då har man ju i alla fall ett ben som är friskt så man kan leva någorlunda normalt och ta sig fram.
Idag har jag varit och hämtat spegeln till badrummet, äntligen! Så nu ska den och lampan upp, hoppas Martin fixar det i kväll!