Sorry Ylva, det drog ut på tiden idag. Var klara vid 11.30, sen åkte vi vidare till Kvik. Det lutar åt att vi väljer Kvik tror jag, de har allt vi vill ha till bra pris.
De andra är 10-15000 billigare men då har de ingen diskho, bänkskiva och handtag som vi vill ha så då måste vi i alla fall köpa till det (trots att bänkskivan ingår) och då hamnar vi på samma pris som Kvick. Och det är ju smidigare att handla allt hos samma leverantör...
Packa, packa, packa Victoria!!! Jag tror jag började 2-3 veckor innan och stod och slet som ett djur med alla småsaker kvällen innan ändå. Allt som man tror går fort tar evigheter tex skruva ner lampor, gardinstänger, rensa föråd, städskåp, skuva isär sängar mm.
Men vad spännande att flytta! :) Ta det lugnt med rygg och så bara, låt grabbarna ta den biten så sköter du deligeringen ;)
Antar att ni snart ska sticka in till Malmö Iza, hoppas ni får skoj!
Måste bara tillägga att dena melodifestivalomgången var ju lika usel som första. Allvarligt, de får in tusen tals och åter tusentals bidrag, är dessa de bästa de kunde välja ut???!!!
F*n jag sjunger ju bättre än de!
Nej, nu låter jag som en kärring, men tacka vet jag SCHLAGERfestivalen som var på den gamla goda tiden ;)