• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • BlueTopaz

ojdå, där hade du redan svaret ;)

Nej, jag har inte fått ngn rak fråga ännu. Bara att hon skulle tycka att det vore kul om jag var tärna.

• Ammo

Jag vet inte vad jag ska gör idag!?
    Får inte ihop schemat denna vecka! Det är f*n sjukt att behöva ta ut komptimmar för det! Men jag kan inte säga något till chefen heller för då säger han att jag ska ta ut det ettersom jag har så många timmar.
    Men jag vill ju ta ut dem när jag vill!

• BlueTopaz

Vi ska åka o titta på nya volvo c30 idag om vi orkar. Måste ut känner jag, har bara legat hemma i 48h nu..
    Idag är jag och Leo bättre men tomas sämre..

Tomas har nog bestämt sig för att sälja sin roliga bil och sin bruksbil och istället leasa eller hyra en ny bil, tex nya volvon.
    Och jag MÅSTE lägga ut min gamla bil till försäljning nu, den bara står..

Att du inte åker och tittar på mera babyprylar Jess?

• Ammo

Funderar på att besöka någon butik i Barkarby så kan jag kika in i några butiker också. Men vill gärna att Martin är med och bestämmer bebis sakerna.
    Bröllopet planerade jag ju mer eller mindre själv, denna sak ska vi banne mig vara 2 om och planera! Men man kan ju alltid reka lite ;)

• Izunia

jess vad tycker du om Emmaljunga Cangaroo?

Den ser ganska bra ut, förutom att sittdelen inte är vändabar...
    Stor varukorg under dock!

• Ammo

Den vagnen är cool. Men det går inte att ha insatsdel i den utan bara byta mellan sitt och liggdel, dvs du kan inte bära med dig bebisen i en lös del. Och sen vill jag inte ha en 3-hjuling pga att de inte är bra att köra i rulltrappor mm tyvärr. Annars hade det blivit en sån eftersom de är så lätta.

• BlueTopaz

jo.. vi har 4 bilar nu =(
    Dvs vi kommer att ha 3st att sälja snart isf!

Jo tack, det där med babygrejjer tycker de inte är så roligt..

• Izunia

ja just det jess... jag glömde!

Jag ser att det är manga som är ute efter stolsöverdrag. Jag är sa glad för mina, och jag har manga som hyr dem. Jag hade gärna hjälpt nagra stackare här, men jag far tydligen inte annonsera dem pa köp&sälj.

Vad ska ni göra pa alla hjärtans dag?? Jag tänkte boka en tid för andi 80 min thaimassage. Vill själv ha...! :)

Svar på tråden Glitter tråden...2