• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Ammo

Stackars Leo! Martins syters son har också öroninflammation nu. Kan inte vara lätt när man inte kan berätta vad och hur ont det gör.

Håller tummarna för att du får den fina klänningen ylva!

Beställ nu den beiga klänningen Iza, alla tycker den är perfekt!

• Izunia

haha jag VILL beställa! Andi tyckte jag var galen och att jag har tillräckligt med klänningar... !! Jag har 2-3 st.. en röd vanlig festklänning, och de andra 2 kanske ocksa passar till kostymbröllop men inte till mörk kostym.

Men den klänningen var väl den snyggaste modellen??

www.houseofbrides.com/home.php

• Ammo

Skit i honom ;) BESTÄLL! Och ja, det var den snyggaste modellen!
    Hur lång lev tid är det på dem?
    Blev sugen på att beställa själv i sommar men jag kan ev bara beställa ett par veckor innan, vet ju inte hur jag kommer se ut i kroppen då. Lär ju ha big balobas i alla fall ;);-D

• Izunia

hahah!! jag vill ha big coconuts!! :D :D

ja han bryr sig inte i slutändan..:) han tror bara jag shoppar hela tiden.. vet inte var han fatt det ifran! ;)

jag mailade om de eller leverantören hade klänningen i min färg och stl pa lager annars är det upp till 16 veckor leverans... bröllopet är om 12..

• Ammo

Det är bara att bli på thjocken så får du dem automatiskt hahah
    Mina har ju aldrig hängt (inte nu heller)och sista 2 åren har jag haft 75c i st, inte så lätt att hitta men det finns en del modeller. Och nu måste jag ha 75D! Har man så stora så brukar man ju ha 80-85 runt.
    Vaddå silikon?! Nej jag är gravid, men stora och stenhårda, hahahah:)

Jag smygshoppar också ;)Martin är oftast VÄLDIGT

• BlueTopaz

Nej nej, Leo har ÖGONinflammation.. ;) Men har redan haft 3st öroninflammationer tidigare..

Iza: jag beställde en klänning från postorderföretaget LaRedoute, och den var tyvärr skuren för tight runt brösten.. (som vanligt, VARFÖR måste de sätta sömmar under brösten, vi med större bröst får sömmen mitt på brösten..)

Jag hittade en stor favvis på BJs hemmsa:
    www.barijay.com/style.php&PHPSESSID=cb52b2e0cf7b0b9034290ba3252e82d4&showid=99&PHPSESSID=cb52b2e0cf7b0b9034290ba3252e82d4

• Ammo

oj han inte skiva klart.
    Han är väldigt förvånad om jag varit iväg någonstans och INTE shoppat. Men han blir inte det minsta sur. Jag shoppar oftast inte så dyra kläder.

Idag shoppade jag kläder till alla våra syskonbarn. Har inte hadlat en enda sak till vår en, känns på nåt sätt för tidigt så jag shoppar tills syrrans och martins syrras barn så länge.

• Izunia

ögoninflammation är aldrig kul... :( stackars Leo..och ER!!!

Jessie... shit big boobies!!! Tur att dem inte är softie..än! hihi! ;)

Karin, jag hatar när skärningen är för lag...;) det är perfekt när man har liten byst da den är skuren precis under!

har LaRedoute en hemsida?

• BlueTopaz

www.laredoute.se
    Du menar att du inte känner till dem? Det är en katalog som är som gjord för dig!!

om du ska beställa vill jag nog hänga på iza om jag får?

Svar på tråden Glitter tråden...2