• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

www.quinny.com/

jag gillar Speedie och Freestyle av Quinny vagnarna. Jag klarar bara inte av Emmaljungas tunga, klumpiga vagnar...väger ton, och är hur svara att styra som helst! :)

• Ammo

Ja det var Mistral S vi tittade på.
    Men det kan ju finns en hel del andra som är bättre som vi inte sett än.

Grattis Iza! Visste att du skulle klara testet galant!

Har precis varit och hälsat på min fd jobbarkollega som fick barn för 3 v sedan. Så liten och söt, lilla Viktor:)
    Förstår inte hur jag sk klara av en sån liten?!

• Yllo

Iza - Öhhh... när jag registrerade mig som köpare på ebay uppgav jag inget kortnummer.. eller kontonummer. Jag har INTE registrerat mig på Paypal då jag inte förstod något där. Jag har även nu lagt bud på klänningen via ebay... Ähh.. jag mailar dig i kväll... eller så ringer jag..

• BlueTopaz

Haha, Jess.. jag vet precis vad du menar, men får lätt lite panik när man ser de där små paketen..!!
    Men, konstigt nog är 9månader precis den tid man behöver för att förbereda sig. =) Det är bara första 1-2 veckorna som är helt förvirrade och galna. Sen är det som att man aldrig varit något annat än förälder.. ;)

• Izunia

tjejer... jag maste hitta en klänning till bröllopet i maj. Jag provade en skitsnygg Fred Sun klänning, perfekt passform och i brun fast den kostade 2500kr.. helt galet tycker jag.

Hittade nu en annan sida pa nätet som säljer mina favoriter Bari Jay!
    Detta är ju min favorit, men finns inte i brun... vilken färg är snyggast!?

www.barijay.com/style.php&coll=barijay&showid=37#

• Ammo

gud vilken snygg klänning!!
    Ännu svårare att säga vilken färg som är snyggast, tycker alla var supersnygga!
    Men om man tänker på dina färger så tror jag du skulle passa i den röda.

Jag måste också ha en ny klänning, ska på bröllop i aug men jag får vänta i sista sekund och se vad jag kommer i då. Håller tummarna på att kilona hinner rasa av till dess.
    Fan det är första gången i mitt liv som jag inte tycker det är kul att shoppa kläder. Kommer ju inte i något och det jag får på mig, ja då ser jag ut som en flodhäst :(
    Köpte en ny ljusblå, lång v-ringad tröja på gina t idag, men det kändes inte ens bra att hitta något som passar.

• Izunia

oh nä jess....tänk pa att det är tillfälligt!! Jag tror inte du ser ut som en flodhäst!!

Klänningen är UNDERBAR! Jag gillar den mörkröda men jag har en klarröd hemma... Jag ska ju ha min bruna hatt sa jag vill ha nat som matchar..

• Izunia

en annan har även vaxat sig själv idag!! :o :o hahaha!!

• Ammo

Aaajjj! Har faktiskt aldrig testat att vaxa mig, det låter som om det gör så ont.

Ska du ha brun hatt så tycker jag du ska ta den beiga färgen tycker det är den snyggaste kombinattionen. Så kan du ha brunt halsband och skor.
    Älskar dessa 2 färger, hela vårt hem ser ju ut så ;)

• Izunia

ja jag gillar den beiga!! Men är inte den för ljus för bröllop??

Svar på tråden Glitter tråden...2