Hej tjejjer! 'Lugnt på jobbet idag tack o lov (försov mig dessutom kraftigt..)
Det är laktosintollerant Leo är.. sorry, jag blandar jämt ihop namnen på dem... Han tål alltså inte mjölksocker.
Jättefin klänning Ylva!! Använd ALLTID paypal dock, annars kan du mkt lätt bli blåst på pengarna! Det är inget konstigt att uppge kortnummer på paypal, det är en säker sajt som hela USA och många andra delar av världen använder.
Jag rekommenderar också en trehjuling Jess. I vanliga fall rekommenderar jag Bugaboo, men ute i Järfälla är det för mkt snö på vägarna på vintern för en sådan stadsvagn. (två små främre hjul klarar inte snö särskillt bra)
Vanliga vagnar är rätt jobbiga att manövrera och är mkt tyngre att tex lyfta i och ur bilen samt att de är väldigt stora. En trehjuling med svängbart framhjul, är lättmanövrerad (samt att man kan låsa framhjulet om det är riktigt mkt snö) och den är lätt och liten i jämförelse. Dessutom har man längre användning för en trehjuling.
MEN, en sak som är viktig att tänka på är att ett barn under ett år helst inte ska sitta framåtvänd, därför bör sittdelen vara vändbar. (tex urban jungle/ UJ är inte vändbar)
Eftersom Martin är lång kan det vara bra med ett styre som är justerbart i höjd också så att ni båda kan dra vagnen bekvämt.
Titta även på andra babybutiker samt nätet, Babyland har ett väldigt begränsat sortiment. Inne i stan finns babycenter, de har en del andra vagnar.
Lycka till i jungeln!!!