• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Yllo

Så bra att du börjar torka ut Iza! Inte heller jag har några egentliga tips inför intervjun... Kanske det som Jess sa.. Nämn inte att du festat rejält hela förra veckan. Sedan.. Sitt rak i ryggen, se dom i ögonen och svara klart och tydligt på frågor. Var dig själv och se glad ut.
    Ska hålla tummarna så att det värker för dig i morgon

Föresten Iza.. har du hunnit kika på klänningen och MS-storyn? *nyfiken tjej här*

• Izunia

ylva jag ska skriva sa fort jag far lite tid över! Ska försöka ikväll!!

• Ammo

Iza, antingen är det er sida som krånglar eller så är min dator knäpp?! Har till och från inte kommit in alls på sidan och ladda fotona gick inte alls. Först fick jag fram ca 6 foton direkt sen hängde det sig, testade sen flera ggr utan att få fram något alls. Vet att det är en tung fil att ladda men det gick inte.
    Men jag ska göra ett nytt försök i morgon kväll.

Däremot gick jag in på Andis hemsida och lyssnade på hans musik/sång. Jösses vad bra han var, inte för att jag trodde han var dålig men det var över förväntan!
    Skulle inte banga att sjunga ihop med honom, hade jag bara vågat hade jag satsat på musiken jag med, älskar ju att sjunga och sjöng ju alltid solo på skolans stora konserter. Nu blir det bara i bilen :)

Nej nu måste jag sova, ska upp och jobba på Dustin mässan i morgon. Varje år har de tema och eftersom de sponsrade idol sist (nu let´s dans) så är det musiktema. Så i vår monter kör vi på hiphopp tema tack vare vår data-reklam med jay-z. Så vi ska ha baggyjeans, jumpadojjor, vit XXXL t-shirt med svart XXXL basket-linne över. vit keps på sniskan samt stora halsband.
    Hahaha, testade min outfit nyss och tröjorna går till knäväcken och så har jag lånat Martins jeans som är som tält, sååå snygg ;)

• Izunia

heeeeeeeeeeeeeeeej!!! Jag har precis kommit hem fran min intervju...Det var sa nervöst och vi var typ 10 st i gruppen. Efterat kändes allt ganska bra. Man vet ju inte riktigt hur det gatt om man inte haft personlig intervju. De skulle höra av sig om man gick vidare eller ej inom 1 vecka.

Jag var 1 av 300 av 1000 ansökande...

Och jag har redan fatt mail!!! Jag gick vidare till nästa intervju!! :D :D
    Känner mig ganska stolt faktiskt! Det är väldigt manga led man maste igen bara... Hoppas jag tar mig igen spraktestet (engelska sa det borde vara lätt) och personliga intervjun där dem kommer att grilla mig....
    Sedan är det bara en 3 veckors utbildning ocksa... :)

• Izunia

jess jag vet att det kranglar ibland... för mig med, men det funkade för en annan tjej! :)

ylva jag vet... nan lyfte min klänning sa högt när jag skulle in i bilen att jag nästan visade gumpen! :D

• Yllo

Åhhhh.. GRATTIS Iza!! Va kul att du gick vidare. Hoppas så att du får jobbet

Nu har jag skickat in min MS-story så vi får väl se om den dyker upp på MS brides sidan (vore onekligen lite roligt). Har du hunnit maila ang balklänningen än? Jag har nog nästan helt bestämt mig för att ta en vinröd... funderar på att sy upp en smaragdgrön i Thailand (fast en annan modell som jag hittade).

Idag har jag haft fullt upp på jobbet. Hade knappt tid att äta lunch.

Jag har funderat lite på om jag skulle ta och prova Camebridgekuren... Skulle inte alls må dåligt av att gå ner 15 kg Har hört flera som provat just den där kuren och dom har gått ner massor och även hållit vikten efteråt när dom böjrat äta normalt igen...

Hur är det med magen Jess? Har den blivit större?

Gissa vad tjejer.. Idag kom äntligen min sjal från Ehrlings Tog lite tid att få en i rätt färg.. men nästan 4 månader, vad är det?! Och inte ens ett "Förlåt att det dragit ut så på tiden" fick jag.. det tycker jag är lite dåligt. Kommer nog inte att handla från henne fler gånger.

Ikväll blir det nog en tidig kväll för mig.. är helt slut efter allt strul på jobbet. Tror att jag gått flera mil idag så som jag har sprungit omkring...

• Izunia

ylva jag glömde det där med balklänningen... kan du skicka mig infon igen sa skickar jag det!

• Ammo

Iza, har suttit och kollat, men hann bara till sid 170 någonting, nu går ögonen i kors..
    Men bilderna runt 154,55 är fina och de runt 163,64 är också fina. Den bilden Yllo sa är jättefin.
    Vad spännande att du gått vidare i intevjun!! Håller tummarna så de glöder!

Magen bara växer haha man blir ju inte smidigare direkt.Men det tar på krafterna, har ju stått på mässan hela dagen och jag är helt slut nu, satt väl 10 min på hela dagen. Fattar inte hur jag ska orka 2 dar till?!

zzzzzzzzzzzzz

Svar på tråden Glitter tråden...2