• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

fick precis svar pa att dem inte har BJ hemma och det kan ta upp till 16 veckor leverans... det kan jag inte riskera... :(

ohhhh!!

• BlueTopaz

jag hittade flera levkoff jag vill ha på house of brides =) Jag gillar de där lite bulliga kjolarna

• BlueTopaz

när är bröllopet?
    Sälj inte bj i sverige?

• Izunia

da gillar du säkert Watters & watters!

• Izunia

bröllopet är 12 maj. Jag vet inte... det kanske finns aterförsäljare i sthlm..

• Izunia

ok nu hoppar jag i säng... god natt flickor! jag ska drömma om min(a) klänningar som bada nu har försvunnit ur mina händer... :(

• BlueTopaz

japp, W&W är mina absoluta favvisar =)

• Yllo

Synd att dom inte hade klänningen hemma Iza Hoppas att du hittar den någon annanstans.

Jag gillar också när skärningen är precis under bysten... men så har jag ju liten byst också.

Än så länge leder vi auktionen Iza Jag ska snart fara iväg till båten (via Vallentuna först) Men så fort jag kommit i land så ska jag försöka tvinga min bror att logga in på internet så att jag kan kolla.. NEJ!! Rackarns!! Det kan jag ju inte.. han är ju i Helsingfors idag *bläää* Snälla... du kan väl skicka ett SMS när det är klart *ler bedjande*

Ha det så bra i helgen tjejer!!

Hmmmm... kanske inte en dum idé att bli på tjocken för att få stora bobbisar Skulle inte gråta om jag fick liiite större än A-kupa

• Izunia

wow...da har inte jag minst boobs da... jag har liten B-kupa...!

Jag har nu bokat in min intervju till den 13:e feb....!! ahhhh!!! :o nervös redan!!

• Izunia

Ylav...2 h kvar. Jag tror vi far den!

Svar på tråden Glitter tråden...2