• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Yllo

YES!! Vi vann Iza!! Yippie *dansar en liten vild glädjedans* Tvingade min bror att fixa inloggningen till internet så att jag kunde gå in och kolla nu på morgonen

Spännande med intervjun Iza. Men jag är övertygad om att du får jobbet Ska ändå hålla tummar och tår för dig den 13/2.

Nope, du är inte den med minst bobbisar.. det är jag Önskar att jag också hade b-kupa... så mycket lättare att hitta snygga fina bh:ar då. Fast som tur var finns det bh med gelekuddar insydda så det ser ut som om jag har större *flinar glatt*

Oj vad jag handlade saker igår på Cake and design. Köpte 4 fp med sockerpasta (den sorten som man täcker tårtan med) och flera stycken utstickare. Finns fler utstickare som jag ska köpa, men hon har inte fått in dom i lager än. Samma sak med ett nytt sorts ätbart glitter i olika färger... De nya smakerna var också smarriga. Två sorter.. Jordgubb och mörk choklad. Fast helt ärligt så tycker jag att Frestas jordgubbsfromage är godare, men chokladmoussen var riktigt god så den kommer jag nog att köpa *slurp* Fast nu blir det ingen tårta för mig ett tag framöver.

Skrattade så åt Bosse i går kväll. Han ringde och sa att han köpt lite kycklingklubbor till middag och tänkte äta dom OCH en Cambrigde shake Jag sa åt honom att han inte fick det för shakerna är inte ett tillägg till måltiden utan en ERSÄTTNING av måltid Om han har planerat att äta både middag och shake så får han ju i sig dubbelt så mycket kalorier och resultatet blir ju att han ökar mer i vikt än att han går ner.

Får se om jag lyckas övertala min bror att låna datorn med i helgen... annars hörs vi på söndag igen.

• Izunia

Ja ylva nu har vi vunnit och jag maste betala klänningen. Sätter du in pengarna innan jag betalar?

Vad roligt att köpa saker till tårtor!! Jag ska baka en till babyshowern och hade behövt lite sana prylar..!!

• Yllo

Iza - har dom meddelat exakt summa med frakt och allt än? Jag kommer att föra över pengarna till ditt konto så fort jag kommer hem i morgon, MEN överföringen görs ju inte förrän måndag (dumma banker som inte tillåter sånt på helger) Vore bra om jag vet exakt hur mycket jag ska sätta in på ditt konto

Åhhhh... vad spänd jag är på att få hem klänningen och prova. Hoppas så att den blir vad jag förväntar mig... *ler drömmande*

När är babyshowern? Kanske du hinner beställa hem lite grejer. Cake and design har ju e-handel också. Vad skulle du behöva?

Jag har nu.. Kavel, rosutstickare i två olika storlekar, callor, murgröneblad + en för att göra ådringen på bladen, järneksblad, pärlrad i två storlekar, lite andra små blom- och fruktmotiv som blir platta. Sedan har jag en massa färger att färga pastan med samt spritsar och tyllar, rosnål, penslar och verktyg

• Izunia

Ylva jag har mailat dig. Tog du inte reda pa hur mkt frakten skulle bli innan???!!!
    det blev 80 pund...

Babyshowern är den 24 feb sa jag hinner nog inte beställa nagot..

• Victory

Iza: usch, det lät inte roligt.

Ylvis: Hallå *vinkar frenetiskt* det är ju JAG som har minst boobisar (A-kupa) men jag är nöjd ändå! Har då inga problem att hitta snygga BH:ar.

• BlueTopaz

Halloj!
    Igår fick vi barnvakt hela kväll, netten och idag på dagen. oj vad vi behövde det!! Vi har inte varit ensamma med varandra sedan september.. Konstigt nog är det mkt svårare att fråga om barnvakt bara för att få vara ensamma..
    Vi var iaf ute och åt en långmiddag och PRATADE med varann och sedan gick vi på bio. och idag har vi myst och sedan kollat på gamla bilder från när vi träffades och frammåt ;)
    Oj vad vi har blivit äldre på bara 4år...=(
    Jag har nu bestämt mig för att spara ut till riktigt långt hår igen, jag passar så mkt bättre i det. Och vi behöver båda gå ner minst 5kg.
    Så här såg jag ut med långt hår och 5-7kg mindre (och 4år yngre utan graviditet bakom sig).. GANSKA stor skillnad..
    groups.msn.com/bluetopaz/frr.msnw

Nu ska vi ut och köpa kläder till tomas!
    Kramen

• Ammo

Hej tjejer!

Vilken urusel melodifestival det var igår! Tyckte inte om ett enda bidrag!

Har redovisat alla våra badrumskvitton idag och vi har lagt ut närmare 45000 kr på det! Ska fasiken ha tillbaka så gott som allt med tanke på hur allt har sköts!

SEn var vi ute med syrrans lilla Rasmus och tittade på när han åkte på sin fyrhjuling. Jösses vad duktig han är på att köra!Han gasade på för fullt och sladda och snurrade! Men han är ju bara 3,5 år så jag skrattade rejält, han når ju inte ens riktigt ned med fötterna till fotstöden,så han såg ut som en liten skit med stor hjälm.

Sen blev vi så frusna så nu har jag äntligen badat bastu för första gången här hemma. Har inte fått tummen ur att göra det tidigare. Så nu är jag varm med hungrig. Ska baka egen pizza och mysa vid tv nu.

• Izunia

jess har ni bastu!!??? avundsjuk.... :(

Karin jag gillade dig i langt har ocksa, men on du har kort och lite mörkare är skitsnyggt! Mer moget liksom. Men hade jag varit du hade jag gjort ljusbruna slingor för att fa lite struktur.

jag kollade gamla bilder i min kompis album igar....! shit! Blond och ung! ha haha! Jag funderar pa att bli ljus igen..

Svar på tråden Glitter tråden...2