• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Yllo

Ännu en läcker klänning Iza!!! Oj, vad du hittar finheter.. hur ska du kunna välja?
    Jo, jag visste att frakten skulle bli £85 (med försäkringen) men var osäker på om dom skulle ta extra med tanke på sjalen (vilket jag hoppas att dom inte gör). Jag har nu fört över pengarna till dig så du borde ha dom i morgon

Vad härligt det låter med att ha fått ha lite tid på tu man hand Karin! Det var säkert välbehövligt. Synd att man ska ha dåligt samvete för att be någon vara barnvakt för att man ska ha tid att umgås bara med varandra. Det är ju så viktigt i ett förhållande, speciellt när man har småbarn. Hoppas så att ni unnar er det med jämna mellanrum för det finns väl inget som tär så på romantiken i ett förhållande som barn.. och inte blir det lättare när dom blir äldre heller. Vi har tur Bosse och jag i o med att vi endast har hans barn varannan helg.. men jag har ju märkt att när vi har dom längre perioder så tär det på romantiken. Om vi mot för modan ger varandra en kyss i soffan (när ungarna sitter med) så skriker dom direkt om att vi ska sluta, att vi är äckliga... eller "Hallå, skaffa er ett rum" *suck*

Låter som om ni hade en toppendag ni med Jess! Visst är det härligt att bada bastu Jag bade en lååååång stund igår. Pappa och jag badar alltid tillsammans så han får skrubba mig ordentligt på ryggen *ler njutande*

Hihihihi.. Visst ja Vicky.. Jag hade glömt att du och jag hade samma storlek på våra bobbisar.. Visst hittar jag också fina bh:ar ibland.. men oftast så finns dom som jag vill ha endast i B-kupa Samt att alla dom där erbjudanden man får hem i typ Kupongextra och så endast är från B-kupa Diskriminerande tycker jag.
    Fast fördelen är ju att det inte blir så tungt för ryggen

• Izunia

Oki Ylva! Jag betalar klänningen imorgon!
    Har du omvandlat till svenska? Jag far se sen när de drar det fran mitt konto! ;)

• Yllo

Ja, jag omvandlade till svenska pengar.. kan inte göra överföringar i utländsk valuta.. eller kanske jag kan, men vet inte hur man gör i så fall.

Sitter här och suger i mig vatten.. ska snart "äta" min frukost bestående av en shake (mintchoklad). Bosse har druckit upp all choklad shake så jag måste nog iväg och handla mer sånt åt honom i morgon

• Izunia

ylva bra att du har koll! Jag blev först orolig att du inte visste att frakten blev sa dyr.. det är ju därför klänningen är billig! ;)

Kul att det gar bra för er pa dieten!
    Jag ska snart jobba..maste bara kolla upp om försäljaren har hört av sig ang denna klänningen...
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=180081383315
    Det enda jag är orolig över är stl...

• Yllo

Jättesnygg klänning.. och stl 10 går ju att sy in om den är för stor... men... dum fråga eller kommentar.. jag tycker inte att brunt passar till den där färgen... men det är jag det.. + att färgen kan ju se helt annorlunda ut live än på bildskärmen

Ska bli spännande att ställa sig på vågen om ett par dagar + att mäta midjemåttet igen

• Ammo

Jag vill också bli smal och kunna ha sånna fina klänningar:(
    Ställde mig på vågen igår och väger nu 70 kg!! Har alltså gått upp ca 6 kg, vilket är normalt vid v23. Det är härligt att vara gravid och ha en liten rund mage, det är inte det, utan man är inte van att få en chock varje gång man ställer sig på vågen. Man fattar väl inte att man ska gå upp i vikt utan man tror väl att man bara ska få en söt mage ;) :)

Började ni idag med bantningen Yllo?

Håller med de andra Karin, egen tid är guld värd kan jag tänka mig. Vi var barnvakt åt Martins syter son i lördags så de fick gå på bio och ut och käka. Hade kunnat ha honom över natten men jag var på showen R.E.A i fredagskväll så jag var så trött att jag skulle aldrig orkat en natt på det med en 1 åring.

Måste äta frukost nu, tog sovmorgon ;) ska vara hos sjukgymnasten kl 11:15 och kolla ryggen igen. Har fuskat mycket med mina övningar så jag är inte bra än, idiot som jag är.

• Yllo

Jess, du har ju helt giltig orsak att gå upp i vikt just nu.. och jag är övertygad om att när den lilla är född och du börjat amma så kommer kg att rinna av dig

Ja, vi körde igång på riktigt idag! Fast vi har nog tjuvstartat lite Vi kände oss tvugna att provsmaka redan i torsdags kväll och så tog jag en shake till frukost i fredags.. Bosse har nog sörplat lite mer då han redan druckit upp att choklashake *ler* Fast jag är ju bara glad över att det är så gott att han (och jag) gärna dricker det här

• Izunia

ylva jag vet det med färgen... jag blir tokig om jag inte hittar nat snart..som du vet maste jag vara ute i god tid!! :)

• Izunia

klänningen är nu betald ylva! Sa jag antar att de börjar sy nu! :D

• Yllo

men den där suntan då?? Det var ju en toksnygg klänning

Oj oj oj.. då kommer min klänning snart Tror du den skickas direkt till mig eller via dig?

Svar på tråden Glitter tråden...2