11 augusti 2007 del 2
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
binderier, menar jag klart!
klurifax: Oj ja det verkar skilja mycket i pris... Men det låter som en bra lösning med att din syster hämtar buketten. Eller varför inte din blivande - jag ska nog be min hämta buketten och så får jag den utanför kyrkan innan vi går in. ;)
Jag har för övrigt beställt följande att ha på mig på bröllopsnatten: www.eliteladies.se/index.asp%E4der&ukat=deladeset&artikel=dg4213
Lilla Li - Våra inbjudningar kommer oxå fram till gästerna idag, ska bli roligt att se hur fort folk hör av sig. Vi har OSA bara en månad fram. Fina underkläder också! jag letar för fullt, men hade tänkt lite mer "klätt" korsett eller liknande...
maochjo: Ja jättespännande! :) Tror faktiskt inte våra hör av sig, i alla fall inte till oss. Möjligt att folk OSA:r bra, men tror inte vi får några samtal. Alla vet redan att vi ska gifta oss så det är ingen nyhet.
Sambon har faktiskt fått önska ungefär vad han vill att jag ska ha på mig på natten. Och det där kändes väldigt rätt. :)
Vad flitiga ni är! Kul att era gäster har hört av sig. Hur många av er tar upp svaren själva??
Lilla Li
Då är mannen lycklig och förväntansfull nu då=)
Vi ska åka mot tyskland idag, inhandel av dricka ska ske=)
mammaK
Vi tar upp svar själva, ser ingen anledning till annat då det är vi som står för det! Var i Tyskland åker ni till?
Vi skall åka över till puttgarten, men ska hansla på calles som ligger en bit utanför
a ja, calles känner jag till!
mammaK: Vi låter vår bestman ta emot svaren. Och mannen är inte lycklig än, han får inte se underkläderna förrän på dagen D. ;) Men då du! ;):D
Jag har varit klar över vilken typ av vigselring jag skulle vilja ha rätt länge, men nu har jag suttit och tittat på ringar på nätet och blivit jätteförälskad i flera andra modeller.... Hur ska man bära sig åt för att kunna välja - och välja rätt. Det är ju en massa år man ska bära den och då är det viktigt att trivas.... Hur har ni tänkt/gjort?