• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Kakan -07

Lucy_ och ElenaMaria - vad roligt!! Ni får berätta när de kommit!

Jag har precis vunnit en ebay-auktion på en tiara! Den ser ungefär ut som en jag provade i bröllopsbutiken, men till 1/10-del av priset!
    www.ebay.se/viItem

• Kakan -07

Åh, hörrni!! Idag fick jag mail från www.houseofbrides.com där jag beställt klänningen. De skickar den nu!!
    Den ska ju postas till släktingar i USA, och nu är dessutom några över där och hälsar på, så kommer den dit snart så kommer de kunna ta med den hem redan om 2 veckor! Istället för att jag får den i juni. Jag blev såååå glad!! Och pirrig!

• happy:-)

Hej på er, ska också gifta mig den 11 Augusti. Inbjudningarna skickade och kläningen uppritad och tärn och näbb-kläningen köppt samt klädsel för min man2be. Bestamän tillfrågad och lokal och kyrka bokad.

• Kakan -07

Ja, nu är även våra inbjudningar skickade! Åh så pirrigt!!
    Nog för att i princip alla vet att vi gifter oss och att de är bjudna, men det är en speciell känsla ändå.

• Cameline

Våra är nu också skickade...!!

• mammaK

Är det bara vi som inte skickat inbjudningarna ännu??

• pysis (brud 11/8)

HAr inte skickat!

• mammaK

Trodde ett tag där att jag var ensam=) Jag måste verkligen få dom klara den här veckan!

• Kakan -07

Jag hade inte tänkt att skicka dem förrän om en månad, men sambon kom hem och sa att det började pratas om andra bröllop i bekantskapskretsen, så då ville vi vara snabba!
  • bauti

Hej hej!!!

Jag skall oxå gifta mig 11/8-07

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2