11 augusti 2007 del 2
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Puffar upp tråden lite...
Igår var vi och tittade på lokalen. Tror det kommer bli jättebra. Fattades lite saker så som stora soppskålar uppvärmningsskåp, (men vi fick tips vart vi kan hyra ett sånt) champangeglas att brudskåla lite i. Sen fanns det värmeljushållare så det slipper vi införskaffa. Så det blir nog bra.
Inbjudningarna håller jag på med för fullt, dom ska ju ut om ca en månad. Men det är så pilligt.
Jag håller också på med inbjudningarna, men jag har inte fått alla saker som behövs än (stämpeltillbehör m.m.) så just nu är det lugnt på den fronten.
Nu är våra inbjudningar postade! Vi har nått "point of no return"...
Vi skickar ut våra inbjudningar redan nu, eftersom nästan ingen vet om något och vi vill hindra ryktesspridning och självinbjudna gäster...
Igår var vi och fyllde i önskelista på Cervera, så vi har det gjort. Vilken tid det tog!
klurifax: Smart tänkt. Vi skickar nog ut inbjudningarna efter påsk. Det har redan börjat gå ett litet rykte, men det stör mig inte det minsta.
Flera stycken har redan hört av sig! Superkul!!
Vi gjorde färdigt våra inbjudningskort i helgen. Men vi saknar fortfarande 5 adresser, så tills vi har dem så skickar vi inte ut.
Våra inbjudningar trycks nu.....
oops mindre än 5mån kvar, nu vaknade jag! oj oj oj, har haft datumet klart i över ett år o tänkt att "det hinner vi" just nu har jag så mkt annat att göra, måste ta tag i alla detaljer efter påsk!
Jag har vikt klart alla kort ikväll! Sen ska jag börja stämpla och skriva ut inlagan. Woho!