• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • jvk

Ja jag tänkte faktiskt höra var min kusin gjorde sin ring, de fick en specialdesignad ring som knappast kan ha kostat skjortan eftersom de inte direkt är gjorda av pengar... Men det är ju bra om man vet ungefär vad man vill ha, just nu är jag mest säker på vad jag _inte_ vill ha.

• jooki

Cameline o jvk - jättesnygga ringar båda två! Men mycket pengar för din cameline.

Jag fick min ring idag :)
    En egendesignad med 7 stenar á 0,05 ct i välvd guldskena (påminner om din Cameline). Jättefin! Men nu ligger den inlåst i kassaskåp... Vill ju bara plocka fram den o titta på den hela tiden!!

• Cameline

Jag kan glömma den ringen...

=(

Man har ju inte råd..vill inte ta lån heller..

Men jag letar vidare..

• jooki

Synd!
    Men det finns ju många liknande ringar som kanske är billigare. Har du hört med en guldsmed vad han/hon skulle ta för att göra en.

• jvk

Trist! Hoppas du hittar nåt annat du gillar! Jag har ingen aning vad min ring kostar som jag har sett. Men eftersom det är som 2 ringar tänkte jag att jag kunde önska mig den ena i 30-årspresent... Smart va?

• Ullis82

hej! jag kommer också att gifta mig den 11.8 och funderar som bäst på färgteman och teman överlag... är det någon av er som har förslag på något passande för detta datum?

• jvk

Det är ju sensommar, så somrigt med drag åt höst kanske? Själv ska jag (eller vi..) ha turkost och ljusgrönt i dukningen. Hade tänkt ha det i buketten också, men idag hade min leverantör en ny färg på en blomma som jag måste ha, så nu blir den "smutsrosa" i stället. Passar väl kanske bättre till årstiden också.

• ringsökaren

Hej! Jag ska också gifta mig 11 augusti. Har lyckats missa er tråd, men kikar in lite nu! Vi har inte kommit så långt i vår planering. Ska dock ut och titta på klänning i morgon!

• Kakan -07

Vi kör på vitt (ivory), lite guld och vinrött.
    Tycker nog att det mesta passar den tiden på året!

Idag har jag köpt frimärken till våra inbjudningskort. Usch vilken gräsligt tråkig utgift...

• mammaK

Idag har jag bokat in träff med prästen då vi ska gå genom hela vigseln. Så ha vi dubbelkollat bokningen av lokalen och vi ska dit nästa helg och fundera över dukning, mäta bord, kolla servis osv..
    Sen håller jag på med inbjudningarna för fullt. Vilket pilljobb...

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2