• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Maggies

ElenaMaria: Ser superfin ut!

• ElenaMaria

Lucy_
    Tack
    Hoppas att det blir bra när jag väl får den också!

• Maggies

ElenaMaria: Det blir den säkert. Annars var den ju inte så dyr heller, som sagt.

• sussen2007

Kakan -07: Jag hann tyvärr inte med så mycket bh-jakt. Träffade 2 kompisar, och då blev det ju inte så mycket gjort. Allt tar längre tid när man är 3... Jag hann bara med Lindex. Provade en från Twilfit (heter de så?) som jag tyckte satt skitbra. Skulle kunna köpa den, men vill prova runt lite mer först. Provade också Lindex egen (deras bröllopsversion tror jag). Den var också okej, men inte min stil riktigt. Ska satsa igen i veckan.

• Kakan -07

Sussen,
    haha, ja, så kan det gå!

Vi har varit i Tallin i helgen och shoppat dryck till baren! En betydligt billigare affär än att gå till Systembolaget. Hittade dessutom ett par JÄTTEfina skor OCH sköna, för det mycket tilltalande priset 160 kr!

Jag har också sett Lindex kollektion och gillar den inte heller faktiskt. Chantelle har några fina (finns på Twilfit), ska prova dem tänkte jag. Tycker att det är svårt att hitta axelbandslösa som ändå pushar up lite och sitter stadigt utan att man behöver gå och dra upp dem varannan minut... Har ni tips så får ni mer än gärna dela med er!

• janazi

Hallå allihopa ! Ska ochså gifta mig den 11/8... Vad ni har hunnit långt!!

• janazi

Ska till tallin om någon vecka har du några bra bröllops tips där kakan!!

• Kakan -07

Det var inte så mycket tyvärr.. Kollade i och för sig mest efter skor och DET finns det gott om!!
    Och så drycken så klart. Väldigt bra priser på sprit.

Var gifter ni er Janazi?

• janazi

Glashyttan i södertälje . vi hadde lite udda önskemål med grillbuffe och vigsel vid vattnet! Värsta broblemet att få någon att vilja grilla!!! Men nu känns det ganska bra, har fått ett pris på 740 kr per kuver för fördrink, förrätt, grillbuffe, sorbé, 3 glas vin, bröllopstårta och kaffe med avec! Är det ett bra pris tycker ni...? Har funderat på att göra mera själva men det är typ omöjligt att hitta något i augusti nu! Det känns rätt bra att slippa bry sig!

• janazi

Har många vänner som man kan använda på många sätt men det känns bra att de kan komma till bröllopet som gäster och inte för att jobba...

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2