• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Lilla Li

Nu har jag köpt mitt första par bröllopsskor. Ett par vita - ska ha ett par röda också. :) *nöjd*

• Cameline

Och jag beställde ringen idag...

Åh..va jag längtar..

• Kakan -07

Åh, vad härligt tjejer!
    Jag var och tittade på lite tiaror idag, men den jag fastnade för kostar 520 kr, vilket jag tycker är lite mycket... Någon som har tips på bra, billiga ställen att köpa/kolla på?

• Maggies

Vi har bokat frockcoat till mannen och snart ska vi nog beställa ringarna tror jag.

• ElenaMaria

Vi ska ta tag i det där med kläder till Danne snart också. Min klänning är beställd men inte betald, men hoppas det löser sig inom kort. Sen kvarstår kläder till våra barn, tärnklänningar och underkjol, slöja och skor till mig.
    Sen är det mest detaljer som bordsdekoration kvar
    Och så ringen då, men jag vet vilken jag ska ha och det är bara någon vekcas leveranstid på den så det brinner liksom inte så mycket i knutarna om den

• 11 augusti

Började titta på vigselringar igår. ÅÅÅÅ vad svårt det är. Har fastnat för en Schalinsring, men den är dyrare än vad vi hade tänkt betala för en vigselring.
    På nätet hamnade vi nästan på rätt sida gränsen, men det är ändå mycket pengar. Samtidigt är det ju en ring man ska bära resten av livet, så det är kanske inte så dyrt. Det är ju bara så mycket som kostar när man ska gifta sig.

• sussen2007

Idag köpte jag min bh! Jag är inte tjejen som går på NK och handlar. Har aldrig satt min fot där, och hade aldrig tänkt göra det heller. Det är lite emot mina principer. (Ni får gärna handla på NK.) ;) Men min sömmerska sa att många hon pratat med hade köpt bh där, och att det inte behövde va så farligt dyrt, och att de var jättenöjda. Jag vågade mig dit idag. Hittade värsta stadiga saken som jag är säker på kommer sitta uppe för bara 339 kr. Mycket nöjd.

• ElenaMaria

Nu har jag betalat min klänning! Så nu ska det ta 35-40 dagar innan jag fåt den. Ska bli väääldigt intressant att se hur jag ska hålla mig för att visa den för Danne
    Jag ska ut på BH jakt när klänningen kommit, så jag kan pröva med överdelen till klänningen.
    11 augusti
    Ja, det är svårt det där emd ring, men visst bör man tänka på att man ska ha den hela livet! samtidigt kan jag känna att det är lätt att "dras med" i allmänna bröllops och prishysterin
    Jag valde förlovningsring efer hur jag vill att vigselringen ska se ut och de tkänns jätteskönt att veta precis vilken jag ska ha och att den dessutom är "billig"
    (under 5000 kr)

• Maggies

Min klänning är på väg!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2