11 augusti 2007 del 2
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
ElenaMaria, Göteborg, S:ta Birgittas kapell 14:00
Kakan -07, Stockholm, Maria Magdalena kyrka, kl 16.00
Cameline, Stockholm, Bromma kyrka, kl 15.00
Klurifax,Skåne, kyrka hemlig, kl 15.00
jvk, Alingsås, hemma, 17.00
Lilla Li, Jönköping, Sandseryds kyrka, kl 16:00
får nog vänta med att lägga upp mig här på listan tills vi fått vår präst ...!
Kakan -07 - jättefin bukett, har också planer på att göra min egen bukett.
Jag avvaktar tills inbjudningarna gått ut (snart)...
Jag har också bukett funderingar. Från början tänkte jag ha en riktigt tight rund bukett med bara röda rosor och en pärla i varje ros. Men jag tycker ju sååååå mycket om liljor, så nu funderar jag på att försöka få in lite vita liljor på något sätt...
ElenaMaria, Göteborg, S:ta Birgittas kapell 14:00
Kakan -07, Stockholm, Maria Magdalena kyrka, kl 16.00
Cameline, Stockholm, Bromma kyrka, kl 15.00
Klurifax,Skåne, kyrka hemlig, kl 15.00
jvk, Alingsås, hemma, 17.00
Lilla Li, Jönköping, Sandseryds kyrka, kl 16:00
Sussen2007, Järeda kyrka i Småland, kl 15.00
Tack!
Nej, jag är inte florist och det här var mitt allra första försök. Så jag tror det blir finnemang på bröllopsdagen!
Jag kände att jag inet ville lägga ner 1500-2000kr på en bukett så därför provade jag själv.
Cameline: Det är kanonfint med mörkröda rosor till ljusrosa rosor. Det finns en sort som heter black baccara som är riktigt mörkt vinröd, passar till alla rosa nyanser!
jvk : Tack för tipset!
Ska ge mig ut nu och leta efter dessa Baccara..(vackert namns förresten på en ros)
jvk : Hur ser din bukett ut?
Sitter precis och skriver ut inbjudan och infobladet. Blir huuur bra som helst! :D Vi skickar dem på tisdag så är det förhoppningsvis framme på onsdag - exakt på dagen 4 månader innan bröllopet. ;)
Har gjort om hemsidan också så att jag kan lägga ut en ny version av den så fort inbjudan gått ut. Kul kul! :D
Lilla Li: Jag är så nyfiken på hur era inbjudningar ser ut.