• Kakan -07

11 augusti 2007 del 2

Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2
  • Maggies

Och hemsidan, så roligt! Tycker den ni har nu är superfin redan. Har själv pysslat en del med en hemsida också.

• Lilla Li

Lucy_: Tack! Jo hemsidan är fin men jag tröttnar så lätt på sånt där. Vill hela tiden göra om. Sitter man med nåt i flera dagar så tröttnar man tillslut på sin egen design - det gör jag iaf... ;) Har lagt upp inbjudan och infobladet om du vill se. De viks inte utan är två separata blad, ca 105 x 297 stora.

brollop.li-design.nu/inbjudan.pdf
    brollop.li-design.nu/infoblad.pdf

• Maggies

Lilla Li: Oja, jag tröttnar också väldigt fort på hemsidor som jag gör. Har nyss gjort en ny som gick relativt fort att göra, så jag har inte tröttnat än. Ska titta på länkarna nu!

• Maggies

Lilla Li: Jättefin inbjudan och infoblad! Vi ska lämna ut några inbjudningar i helgen och skicka ut resten på tisdag. Då ska jag lägga upp lite bilder på dem på hemsidan.

• Lilla Li

Lucy_: Ja jag tänkte göra om hemsidan så den matchar inbjudningarna mer. Typ... ;)

• Maggies

Lilla Li: Jag gillar verkligen mönstret. Visst hade ni gjort det själv? Ska bli kul att se den nya sidan.

• Lilla Li

Lucy_: Ja jag har typ gjort mönstret själv. Frilade från ett tapetmönster och mixtrade lite. ;) Ska få min sambo att godkänna designen på nya sidan bara... :D

• Maggies

Lilla Li: Det är jättefint i alla fall. Smart. Det är min fästman som egentligen är bra på det här med hemsidor, men av nån anledning blev det jag som fick göra den.

• Lilla Li

Lucy_: Haha ok. :) Men det är ju så kul!

• Cameline

Lilla Li :Jätte tuffa inbjudningar och en jättefin hemsida!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2