11 augusti 2007 del 2
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Vår tråd var stängd, så jag startar en ny!
Cameline
Ja jag har tittat på dom skorna och dom är jättefina. Men min kjol är vitbeige (vanilj tror jag det heter) och min överdel är vinröd. Så det är svårt.
Men sådana dära satinskor kan man färga vetja..
Kanske i vinrött?? vore ju häftigt..
Kan man det? Det är ju kanon i såfall! Det är ju ett kanonbra alternativ. Tack för tipset.
mammaK:När jag jobbade på en bröllopsbutik gjorde vi det..
Men du kan ju alltid höra efter med butiken i fråga, de borde veta det..
Vi färgade iofs bara in från vitt till cremefärg men det blev bra resultat..
Vi träffade fotografen igår, han var verkligen supertrevligt..
Dessutom såg i igår inbjudningskorten för första gången..de var superfina!
Det känns jättekul nu allting..
Längtar så jag spricker..155 dagar kvar nu!
Lilla Li: Jag har ju sett hur er gästbok ska vara, och nu undrar jag vilket slags papper ni skriver ut på? Tycker det är jättesmart att ha enskilda papper som man sen sätter in i en pärm.
Hej, jag kanske också gifter mig den 11...eller den 18, inte helt 100% satt ännu. Har precis beställt min klänning idag....www.asperabride.com/aspera_fest/1438_fest.htm
ska ha den i vitt, helt underbar. Min mamma och svägerska var med i butiken och gick nästan bärsärka gång på allt bling bling.
Ska bli så roligt....känns som om jag vill gifta mig nu!!! men rätt skönt att inte behöva stressa med allt, tar lite i taget.
Ailajk: Hej. Jättefin klänning!
Känns också som att jag vill gifta mig på en gång. Imorrn är det bara fem månader kvar dock. Känns helbra.
Tänk tjejer, om exakt 5 månader vaknar vi nu upp till vår första dag som man och fru!!
Åh, så jag längtar!
Kakan -07: Otroligt!