• Fru JB

Dalabrudar 2007 del 3

Hej alla dalabrudar!
    Vår gamla tråd är stängd så jag startar en ny.

Välkomna alla ni som ska eller planerar att gifta er i Dalarna!

• Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3
  • critan

pralm, den 28 juli slår vi till! hoppas på fint väder då vi ska ha festen i trädgården! är det svårt att handla på ebay?

• pralm

nej inte svårt alls för mig, jag bara pekar o talar om för min blivande vad jag vill ha så beställer han o fixar allt :D själv kan jag inte alls :) fast det verkar ju inte vara svårt, allt har kommit fram felfritt och med jätte snabb leverans! Skor till mig är det enda jag har kvar att köpa men det vågar jag inte beställa därifrån kan ju vara så olika på storlekar, ränner på kupolen 1 gång i veckan istället och kollar om det kommit in nåt nytt :D

• Dalabrud-07

Var och beställde blommorna i fredags. Skönt att ha ännu ett moment avklarat.
    Har varit runt och kollat på tårtor, och fick besked om utkörning från ett ställe i fredags så nästa vecka åker vi och beställer den, känns bättre att åka dit och prata direkt med bagaren (ännu en gång ), än att ringa dit.
    Maten är beställd sedan en vecka tillbaks - jätteskönt! Tyvärr kunde dom inte lova utkörning, eftersom det var ett annat sällskap som bokat exakt samma tid, men dom skulle försöka lösa det hela.
    Har börjat kika på ringar. Sambon vill göra om sin och har fått ett kostnadsförslag på mellan 1200 - 2000 :-, helt ok! Guldsmeden fattade på en gång hur han menade och kom med en massa egna idéer, kändes jättebra. Jag tittar fortfarande. Men hur jag än bär mig åt så kommer jag tillbaks till en och samma....det kanske är ödet.....

• critan

db07, har du nån bild? *nyfiken*

• Dalabrud-07

critan - jättefina ringar! Hade ni det trevligt på BD?
    Visst blir du med på fredag?

• critan

db07, jag blir med! jo vi hade trevligt, god mat som vanligt.

imorgon postar vi inbjudningarna, så på tisdag är det officiellt, skönt att slippa vara hemlig! spännande att se vem som ringer först!

• Dalabrud-07

critan - kan leta bild....

• Fru JB

Nu är alla inbjudningar utskickade och den långa väntan börjar på att få svar.

Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3