Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
tillbaka till verkligheten...
Har bjudit 4 av mna närmaste vänner... de jag kännt sen barnsben... Och de kommer inte... BLir besviken på att de inte kommer
vickanvicky: vad tråkigt. Förstår att du är besviken. Har de sagt varför de inte kommer?
vickanvicky: Usch vad trist att de inte kommer, förstår att det känns motigt! Kram till dig!
tack för att ni bryr er...:) Nä de kunde gift sig i Järvsö... ( där ifrån jag kommer...) MEn bor jag och ska leva i Skåne så tycker jag att jag ska hitta mig en kyrka här nere som känns "hemma" för mig. Men men det är väl så det är... tack för kramen:)
vickanvicky: Förstår din tanke, man vill ju gärna bli hemmastadd där man ska bo framöver.
Trist att de inte kan komma, får hoppas att många andra kommer och förgyller er dag istället!
Oj, vad vi har fixat med bröllopet denna helg. Nu börjar allt falla på plats, det känns jättekul. Har köpt nödkorg till toaletterna, små mattor och handukar. Övat med musikerna, planerat festprogramet med toastmastern, varit och tittat på lokalen + en massa annat...
Ni som skall ge era män en secret box, vad innebär det exakt? Är det endast ett album med bilder eller är det en box med bilder och andra saker?
Jag blev ju stylad och plåtad av en modefotograf på min möhippa och har nu sett bilderna! Det blev många bilder som var jättebra och väldigt, sensuella och sexiga. Jag tänkt köpa ca 10 st och ge till min blivande. Men vet inte riktigt vad en secret box innebär - HJÄLP!
Slottet: min blivande ska få en secret box. Det kommer att bli ett litet album med sensuella bilder, mest svartvita. Tror jag ska rama in nån lagom sensuell bild att ha i sovrummet också. Sia har jättefina vår-ramar nu. Jag tror att det blir vad du gör det till.
Mrs.K och ni andra som har köpt vin och öl i tyskland!!!!
Hur mycket köpte ni? Hur beräknade ni/person?
Har läst någonstans att det går 6 glas per champangeflaska och att man skall räkna 1 flaska vin/3 pers under middagen. Hur många öl skall man räkna/pers.... Det känns jättesvårt vissa vill säkert både ha öl och vin. Sen skall vi köpa dryck till baren också.
Har någon tips på hur man skall beräkna dryck?
Bens wife
Ok, ett album + en inramning, det låter ju bra. Svartvita blir nog finast. Skall du skriva något i albumet?
Nej det hade jag inte tänkt. Han fick en "älskar dig" bok för nåt år sedan, med dikter osv. Hinner nog inte göra så mycket med detta album...