• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • vickanvicky

Tårtan har jag lämmnat över på Min blivandes moster som är kontitor...

• vickanvicky

Ger otur att baka tårtan själv....:) Det vill vi ju inte ha:)))

• Johans2B

Perfekt att ha en konditor i släkten....

Låter som en läcker och ovanlig bukett som går bakom ryggen. Har du några bilder så man kan kika???

• vickanvicky

kan fixa det om en stund måste kolla till de små nu... återkommer med det, Har bara det bakom ryggen det andra har jag kommit på själv....

• Bens wife

vickanvicky: såg du min blomlänk ovan? De har en hel del fint oxå!

• vickanvicky

har tittat in där förut men et vad jag vil ha nu så.... men de har jätte fina blommor....

• Skogstigern

Glad påsk tjejer!

Tack för alla grattningar! Det värmer gott att man har sådana vänner!

Vi är nu hos min mamma, kom igår. Vi firade henne imorse med sång på sängen, hon har inte blivit väckt så av sina barn sedan vi flyttade hemifrån och hon pratar och tackar för det fortfarande. Jättekul att vi kunde sova över natten före hennes födelsedag!

vickanvicky: Vad häftigt med blommor som går runt ryggen! Jag såg en sådan bild i en tidning, det är verkligen annorlunda. Kommer att bli läckert!

Om du vill ha ideer eller hjälp med halsband förresten så säg till, jag gör mycket smycken själv. Om du hinner och vill kanske du vill göra ditt halsband själv?

• Skogstigern

beach: Vad spännande med secretbox-korten! Blev de bra? Hur kändes det att titta på dem? Kan tänka mig att man får en extra kick av att se sig själv på fina foton.

• Johans2B

Vad kul att göra smycken själv. Jag är nog en sån som gärna skulle vilja men har svårt att få tiden att räcka till.

Är det två av er tjejer som gjort secret-boxar? Tycker det är fräckt, men har inte vågat själv...

I em/kväll kommer min tärna hit med sin familj för påskmys. Tänkte jag skulle kolla om hon vill läsa lite i kyrkan. Hur skall ni göra med blommor till era tärnor? Skall de oxå ha?

• vickanvicky

Jag tror att det kommer att bli annolunda att ha blommor bakom ryggen. när jag också har en annorlunda klänning...

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)