Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
gaaaaah... jag hatar denna tid på månaden.... (sån där vecka ni vet...) *ont* Så senaste dagarna har det inte blivit en endaste bröllopsfundering... :(
Har försökt titta på festprogrammet och få till nått mer än menyn, men icke..
Förra helgen däremot shoppade vi öl och sprit i massor till festen. Dessutom köpte vi köttet vi ska tillaga! Så nu är de viktigaste delarna till festen klara ;)
Dessutom köpte jag min "bröllopsparfym" Nina från Nina Ricci, vattenfast mascara så jag kan stortjua så mycket jag vill utan att få svarta rännilar på kinderna ;) Sen så hittade både jag och sambon skor till bröllopsdagen! Så skönt att ha det avklarat! :)
Grattis i efterskott Skogstigern!!
vickanvicky: rosor, kallor?
Vi har ledigt från planerandet även om vi ligger lite efter. Det är rollspel hela helgen :)
Glad Påsk på er tjejer.
Just nu så känns det som om jag har svårt att greppa vad som är kvar att fixa med.
Placeringskorten och bordsplaceringen vet jag återstår. Har ialla fall bestämt hur korten skall se ut. Skall "bara" skriva ut dem och montera ihop. Nödkorgen är inköpt men inget till. Får skriva en lista och fixa nästa vecka. Festhäftet har vi lagt ut på toastmasters. Blommor beställde jag förra helgen. Allt till dekoration är inköpt och klart. Nu kom jag på nå't: Engångskamerorna måste jag köpa!
Ha en skön påskhelg. Nu skall jag nog ut i solen en sväng.
Helst något annat är lite less på de blommorna, tycker att alla har de nu men det blir nog kallor iallafall
komm med mer förslag... Någon!!!
Hej allihopa!
Nu är jag i Skåne och hälsar på min tärna, underbart!
Jag fick mina secretbox bilder på mailen från fotografen, så vi har precis valt ut 10 st.
Glad påsk på er!!! :):)
Vickanvicky:
Gerbera? den är väl vanlig den med i å för sig. Kallor är supervackra tycker jag.
Själv har jag bestämt mig för mörkröda rosor m pärlor och lite grönt i en rund buikett.
Känns skönt att ligga så bra till i planeringen men ändå så känns det som om jag kommer att glömma något. Försöker att hitta ett halsband nu som jag vill bära.
vill att det ska vara i silver och alla i min släkt bär guld eller pärlor. Vi får se vad det blir. glad påsk på er nu ska jag återgå till min tårtbakning, Har barnkalas i morgon.... Våran son fyller 4 sen är det jag 25 sen bröllop efter det så fyller den minste 3 år och student fest på det mmmmm mycket i görningen nu....*phu*:)
Du kommer få en bra vana på tårtbakning....Skall du göra bröllopstårtan själv med???
www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp
På denna sida finns mycket fint! Man kan söka på vinröda i rutan till vänster t.ex.
det ska jag lägga på minnet Gerbera.
ska ha som en boll i handen sen ska blommorna gå bakom ryggen och fram till den högra handen.... så mest grönt men själva bollen och ska det vara blommor i och så lite bakom ryggen.