Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
beach: Tack, Sofia verkar må prima nu tycker jag! Tjatar om glass så det är som vanligt... Hon går i 6-års, och till hösten börjar även vår andra dotter i 6-års. Svårt att förstå ibland att man snart har två skolbarn, det känns som om de precis har lärt sig gå...
Åh, min sambo bodde i Abrahamsberg tills vi flyttade för snart två år sedan! Hans bror och föräldrar bor kvar så vi är ofta där i krokarna. Det är en fin stadsdel! Fast det är lite jobbigt nu med fjärrvärme-utbyggnaden, man vet aldrig om man får parkera på sitt vanliga ställe eller inte.
Vi skriver förresten ut psalmtexterna i vigselprogrammet. Eftersom vi inte gifter oss i någon kyrka så kommer vi inte att ha några psalmböcker, så därför blev det naturligt att ha texterna i vigselprogrammet istället.
Här kommer en uppdatering på vår lista igen. Jag har försökt lägga till de som tillkommit men några vet jag inte när de gifter sig:
070505,
Skogstigern (Stockholm)
Bens wife (Stockholm)
070512,
Söta_bruden (göteborg)
Slottet (Åhus)
070519,
Johans2B (Lysekil)
Mrs.K (Stockholm)
070520,
Fröken lycka (Borås)
070526,
Lucky_bride (Linköping)
Bröllopsängeln(Stockholm)
Vickanvicky
Beach, Soon to be Södertun och Lena+Mattias=Sant har jag inte hittat några datum på. Ni får gärna lägga till er!
Skogstigern
Jaha, är det fjärrvärme utbyggnad de håller på med, hade jag faktiskt ingen aning om :-0 Vilken koll man har
Vi slår till 26 maj i Sthlm
Beach: Sambons pappa äger två av husen på Rörläggarvägen så vi har fått massor av info från honom...
Då förstår jag :)
070505,
Skogstigern (Stockholm)
Bens wife (Stockholm)
070509,
Lena+Mattias=Sant (Göteborg)
070512,
Söta_bruden (göteborg)
Slottet (Åhus)
070519,
Johans2B (Lysekil)
Mrs.K (Stockholm)
070520,
Fröken lycka (Borås)
070526,
Lucky_bride (Linköping)
Bröllopsängeln(Stockholm)
Vickanvicky
Jaha, sitter på jobbet och har riktigt lugnt. Tror jag ska göra om våra placeringskort i helgen.
Tänkte först sätta en etikett från Panduro i ett snöre på festprogrammen, men det känns trist nu när det mesta är klart och gansla lugnt. Kanske gör nåt annat...
Tåls att tänka på.
Har oxå en känsla som är lite kuslig... Mina tärnor har inte hört av sig på flera dagar, vilket känns ovanligt långt. Börjar nästan känna mig orolig... Jag vill ja ha sällskap och prata prata prata bröllopsmys... Kanske därför de har stuckit sin kos...
Man kan äl inte bli hippad på påsken???!!!
väl skulle det vara