• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Bens wife

Ja visst är det fint med alla knoppar!?

Det gör inget om det regnar, det kommer att bli världens bästa dag iallafall! Men det vore såklart mysigast med sol!

• Skogstigern

Du har helt rätt!

Om jag svarar lite sporadiskt idag beror det på att jag håller på att slå min sambo i dataspel... Och skriver en önskelista, jag fyller på torsdag och har ingen aning om vad jag önskar mig! Fast när jag går i affärer finns det hur mycket som helst...

• Bens wife

Aha I see... Vi sitter och kollar bröllopsresa... Det blir iaf Mexico, så mycket vet vi.

• Skogstigern

Spännande! Har du några länkar att visa?

Vi har fastnat för ett hotell på Mauritius, men det kostar 9000 kr natten... Så vi funderar på att spara ett år och åka på vår årsdag, det vore så roligt!

• Bens wife

Åh det ser fantastiskt ut! Drömma kan man ju göra! Vi är glada om vi kommer iväg alls, men till vår 50-åriga bröllopsdag kanske vi kan åka till "ert" ställe!!!

• Skogstigern

Det låter bra!

Har ni barn? Jag har just tvättat håret på våra tjejer, de står/sitter i duschen tillsammans med alla Bratz-dockor och hästar m m... Fascinerande hur barnen kan stöka ner fort!

• Bens wife

Nej vi har inte barn ännu. Men jag börjar bli sugen. Vi har pratat om att sätta igång bebisverkstan på bröllopsresan

• Skogstigern

Vad kul! Det är alltid extra speciellt när man "kör skarpt".

Våra två är egentligen mina två från ett tidigare äktenskap, men de bor heltid hos mig och kallar min sambo för pappa osv. Vi känner oss som en riktig kärnfamilj även om biologin inte stämmer. Tjejerna har verkligen tagit till sig honom! Det var bra att de var så små när han träffade dem första gången.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)