• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Skogstigern

beach: Jag vet inte om Way har försvunnit helt (det var den butiken jag tänkte på också). Enligt deras hemsida har de butiken kvar i Västermalmsgallerian men den finns ju inte där längre.

Finns det några andra butiker där man kan trycka sina kläder?

• beach

Skogstigern: Vi får väl kolla runt lite :) Enligt Ways hemsida, finns de någon annanstans?

Nu är jag boxad och klar! Det var jättekul! Jag klädde av mig mer än jag tänkt. Min blivande kommer att bli överlycklig Hoppas jag

• beach

Skogstigern: Angående Way: I Stockholm alltså?

• beach

Skogstigern: Kollade Way. De finns på Götgatan och i Täby C.

• Bens wife

beach: Kul att det gick bra!!! Jag ska faktiskt tillbaka på torsdag och ta fler bilder, för jag känner mig kaxig nu

Idag har jag varit på bröllop. Min mamma har gift sig för andra gången. Det var en liten lugn och personlig tillställning med bara de närmaste. Riktigt mysigt. Men ååå vad jag längtar tills det är min tur. Idag är det bara 1 månad och 5 dagar kvar!!!!

• beach

Bens wife:
    Kul att du ska tillbaka och att du känner dig kaxig!
    Jag kände mig jätte kaxig (men var nog egentligen ganska mesig!!). Men jag blev förvånad att jag vågade så mycket som jag gjorde!!!! Jag vill göra det igen Det kanske blir en box i present för varje bröllopsdag framöver!! :)

• Bens wife

beach: visst får man mersmak!!?

• beach

Jaaa!!! Jag vill fota MERA!!!

• Bens wife

Nu har jag och min underbare blivande suttit nästan hela lördagskvällen och myst och gjort färdigt bordsplaceringen.
    Jag känner mig så lugn och jag bara njuter av att bröllopsfixa. Jätteskönt för jag har i perioder kännt mig så stressad. Kanske för att det mesta är klart? Iallafall tänker jag fortsätta njuta ända till vår stora dag om SNART EN MÅNAD!!!!!!!!!! hihihi pirr pirr

• Slottet

Jag blev "hippad" igår!!!!!!
    Det var så roligt. Skulle på Hagabadet och gå på yoga i går morse men istället fick jag en helt underbart rolig dag med mina vänner. Skall kortfattat försöka berätta vad vi gjorde:

Världens snyggaste kille kom fram till mig när jag väntade på en kompis utanför Hagabadet, han skickade mig vidare till en adress. Där satt 13 av mina kompisar med champange och god frukost!!!
    - jag fick leka topmodell-kandidat. Blev stylad och plåtad av en modefotograf. Bilderna blev jätte-, jättefina, så nu har jag en secretbox till min m2b också.
    - vi hade picknick i Slottskogen med en massa roliga, mysiga aktiviteter - inget pinsamt bara roligt, personligt och mysigt.
    - De hade hyrt en lokal för 15 pers med bubbelbad och en massa drinkar och skumpa där vi tillbringade 3 timmar.
    - Sedan var det räkfrossa hemma hos en vän, dans och lite smålekar.
    - Utgång på stan. Jag var snyggt stylad med coola kläder, frisyr och snygg sminkning.

Kom hem vid 5-tiden - och var så glad över dagen!!!
    Sitter på tåget hem till Malmö dit vi flyttat från Gbg med huvudvärk nu. (underbart att man kan koppla upp sig på tåg).

Inga hippningar av er ännu?

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)