Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Bens wife, Jättefina var de. Men hur får ni plats med allt på en sida...
Vi har tänkt ha samma format som inbjudningarna och sånghäftet. Dvs stående vikt A4. Och där måste jag använda sidan 2,3 och 4 för att få plats. Hmmmm... inte blev det bättre av att jag måste ha 3 psalmer, och en massa verser på varje....Puh.
Skogstigern
Tack för länken! Bra erbjudande på ansiktsbehandling, ska nog ringa dem... :) Skulle kännas skönt att bli lite ompysslad!
Vad är det för datum på oss allihopa egentligen? Och var håller ni hus? Det verkar som om några av er är i Sthlmstrakten ialla fall.
Vi kommer att gifta oss den 19/5 i Lysekils Kyrka. Vi bor dock i Trollhättan.
Skogstigern
Hur mår dottern?
Johans2B: Vi kapade psalmerna, har bara med vers 1 och 2. Dels för att spara plats i programmet, dels för att "vårt" folk brukar tycka att det är lagom att sjunga två verser.
Beach: Kul att du gillade länken! Det ska bli kul att komma dit, skönt att få ett spa på nära håll. Men var bor du om du gärna åker till V-by? Jag finns i Hässelby Norra.
Dottern mår bra, jag ska upp och tvätta håret på henne nu. Hon har gjort en sömn-EEG så vi tog upp henne 03.30 i morse för att hon skulle vara trött nog. Hon fick en massa elektroder i hårbotten som klistrades fast med seg smörja, det kommer inte att bli lätt att få bort....
Hon hade några attacker i höstas när hon började skolan, hon stod och somnade på skolgården några gånger. Man håller på att utreda om det är en konstig form av epilepsi, men det kan också ha varit så att hennes hjärna helt enkelt stängde av alla nya intryck. Hon började 6-års så det var mycket att behandla. I alla fall så har hon inte haft några attacker sedan i höstas, det är jätteskönt!
Skogstigern,
Jag hade oxå tyckt det varit lagom med 2 verser, men inte vår präst och kantor... Det är väl inte så mycket att göra något åt, mer än vara lite putt....
Skönt att dottern inte haft mer känningar utav det. Alltid jobbigt när det gäller barnen och man inte vet. Hoppas det blir bra och att testet inte vissar nåt som ni inte vill se. Tror att det var sånt test som sonen gjorde när han var 3 veckor. Då misstänkte de oxå epelepsi, men det var inget. Dock inget smidigt test att göra på en liten bebis...
Skogstigern
Hoppas det går bra med dottern! Går hon i 6-års nu?
Vi bor i Bromma, Abrahamsberg. Hoppas de är bra där, skulle ju vara perfekt att slippa åka in till stan. Vi har iof Vackra Klara i Alvik, men där jag dock aldrig varit.
Alla
Skriver ni ut psalmerna i vigselprogrammet?
Beach,
Vi har tänkt göra det. Fråga mig inte varför, har dock sett från tidigare bröllop att de brukar göra så... Dessutom så slipper folk psalmböckerna.
Johans2B: Trist att ni inte "fick" ha kortare psalmer! Det är lite synd tycker jag att det är så olika från präst till präst, det vore enklare om de hade en policy.
Förstår att det inte var någon lätt sak att göra EEG-undersökning på en 3-veckors! Jösses!! Hur mår han idag?