Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Slottet: Ååååååååååååååååååh! Vad underbart! Låter helt fantastiskt, precis sådana saker som jag skulle gilla! Jag har inte fått nån som helst förvarning om nån hippa ännu. Vet dock att min blivande ska få en svensexa snart. Hoppas bara inte på helgen innan...
Slottet: Vad kul det låter med hippan!! Jätteroligt för dig!
Jag är ganska säker på att det inte blir någon hippa för min del, dels så är det andra gången jag gifter mig och dels så är det nog inget min tärna tänker på. Skulle jag bli hippad skulle jag bli paff! Men jag vet om min sambos svensexa, törs inte skriva något om den här bara...
Bens wife: Härligt att det har lugnat ner sig för er och att stressen har lagt sig! Här känns det också lugnt numera, nästan för lugnt. Jag måste ha glömt något...
Skogstigern: vem vet, ofta blir folk ju hippade ibland när man allra minst anar det?!
Bens wife: Ja, så blev det förra gången. Jag var säker på att inte få någon hippa då också...
Hahahahahahaha
Då VET vi ju att det blir nåt nu me... eller?
Fast å andra sidan är det kanske bättre att inte hoppas på nåt för då blir man kanske besviken. Jag vet t.ex. att mina tärnor inte har så god ekonomi någon av dem så jag skulle nog få ganska dåligt samvete om de hade förberett nåt dyrt åt mej...
Nä, får jag nåt så blir jag glatt överraskad oavsett vad det blir.
Tja, vi får väl se! Jag har bytt tärna sedan förra gången och hon har ingen vidare ekonomi heller just nu. Men får jag en hippa blir jag glad!
Visst är det härligt väder nu? Tror du det kommer att hålla i sig till vår bröllopsdag?
Jag sitter precis på balkongen och solar, surfar och funderar på samma sak. Visst måste det väl vara såhär fint på vår dag den 5 maj?! Absolut!! Nåt annat vore ju skandal Har börjat kolla runt på vita paraplyer för säkerhets skull
Det borde verkligen vara så här fint på vår dag! Om inte annat så kommer ju knopparna igång ordentligt, det kanske t o m har börjat bli grönt ute!
Vår plan B är att vara inomhus, det kommer att bli fint det också om vi tvingas till det. Men självklart vill vi helst vara ute!