Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Slottet: Underbart att du vågade säga nej!! Heja tjejen!!
Förstår att du har dåligt samvete, jag kan bara trösta dig med att det kommer att bli bättre vartefter du vänjer dig vid att våga säga ifrån. Men det är jättesvårt i början.
Jättekram!! (med risk för att låta som fyra spädbarns-tv-figurer...)
Johans2B: Jag skulle handla saker till toakorgen idag, men glömde det... Får nog åka till Kista nästa vecka igen!
Vår bruttolista innehåller följande:
Strumpbyxor, tamponger, bindor, Alvedon, Ipren, Gaviscon eller Rennie, plåster, deo-spray, hudkräm/handkräm (något krämigt), vaseline, tuggummi, nagelfil, nagelsax, nål & tråd (genomskinlig), säkerhetsnålar, Plackers. Om det är något mer som gästerna vill ha får de väl åka bort till Ica...
hej på er igen!
Okej vad skönt då handlar det inte om någon modegrej jag missat helt iaf Har säkert och göra med fingrar och bekvämlighet då...
Åh vad ni hittar fina grejer nu blir jag inspirerad att ge mig ut och leta lite detaljer och annat med. Hoppas ni får en superhelg allihopa!
Kram till alla som behöver en kram!
Hej på er!
Vad kul det lät med din shoppingrunda, Skogstigern!
Själv har jag solduschat idag, blev jätte bra! Kommer att göra det 2 dagar innan bröllopet också.
Imorgon blir det boxfotning...
Beach: Du klarar det säkert utmärkt, vi peppar dig imorgon!
Just nu sitter jag och filar på ett linne och string-trosa med eget tryck, tänkte överraska med det efter bröllopet. Antingen som nattkläder eller morgonen efter. Det ska stå Fru Lindell och ha någon liten gullig figur på!
Åh, det låter som en bra idé! Stryker du på bokstäver eller skriver du med textil färg eller nåt annat??
Jag hittade en sajt som heter www.spreadshirt.net men det blev lite väl dyrt där. Så det får bli någon annan variant där jag nog stryker på bokstäver. Eller så finns det väl någon klädbutik där man kan trycka? Det kanske skulle vara något!
Jag ska kolla jag med! Tycker det var en kul grej!
Kul att du gillar idén, jag gör det också!
Han kommer att bli så mycket gladare om jag har gjort såna kläder än om jag kommer i en negligé, dessutom kan jag gärna använda linnet med stolthet i sommar!
Skogstigern
Ja, att komma i en negligé kan jag då säga att min blivande kommer att bli glad åt. Men det här var en bra idé att ha på bröllopsresan...
Finns Way kvar? Klädaffären där man kunde köpa bokstäver och andra tryck att stryka på kläder. Det låg en i Västermalmsgallerian förut, inte nu längre. Har de helt försvunnit eller kanske bara den butiken?