• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Bens wife

Skogstigern: du är då för söt!
    Ska se om jag kan fixa en bild senare...

• Skogstigern

Bens wife: Märks det att jag har slutat med medicinen???

Idag har jag inte sovit, istället har jag cyklat en mil med min sambo, ätit lunch i solskenet, krattat tomten och sått gräsfrö, varit med yngsta dottern och handlat och nu pysslar jag med bröllopet.

Så märks det någon skillnad? Någon...? Lite kanske??

• Bens wife

Skogstigern: bara liiiiiiiiite skillnad, ja!
    Ta´t lugnt oxå va?
    Gillar bäst när du mår bra!!

• Skogstigern

Bens wife: Hihi! Känner mig som en kalv på grönbete!!

Men jag lovar ta det lite lugnt också. Någonstans i huvudet finns förnuftet på lut.

Vad har du för färg på den nya klänningen? Köpte du den via nätet eller i butik?

• Bens wife

I butik, den är lite beige med guldmönster. Jättesöt tycker jag!

• Skogstigern

Kul! Jag hittade en festblåsa på Scala för några veckor sedan som jag ska ha till ett annat bröllop i sommar. Den är nougatfärgad med guldtryck framtill samt guldtyll som skymtar nedtill, axelbandslös och knälång. Fast jag börjar fundera om den verkligen är så snygg jag tyckte från början... Jag kanske ska köpa något annat?

• Johans2B

Låter jättefint. Jag vill oxå kika!!!

Skönt att du är piggare. Vilken skillnad måste inte din familj märka när vi märker den här!

Jag vill oxå ha mail, skulle vara perfekt. Vi skall ju träffa prästen och kantorn på fredag. hagglund.maria@telia.com

• Bens wife

Skogstigern: det låter som min, men tyllet på min syns inte (tyvärr).

• Skogstigern

Johans2B: Du har mail!

Ja, min familj märker verkligen skillnad. Vi är ju utbrända båda två så minsta lilla nedstämdhet tas på största allvar här i huset och vi pratar massor om hur vi mår. Det känns riktigt skönt.

• Johans2B

Tack så jättemycket för din sammanställning. Kanon att ha.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)