• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Lena+Mattias=sant

Våra vigselringar kom igår. Det skulle ta 14 dagar men tog 4!

• Johans2B

Bröllopsängeln:
    Vi är lite i samma situation. Har en nära släkting som har blivit sjuk, men som vi hoppas inte skall behöva någon mer behandling nu utan är frisk. Annars blir det riktigt tungt. Sen har vi en mer avlägsen släkting som oxå blivit allvarligt sjuk och som nog tyvärr inte kommer att komma på vår dag. Där är det jobbigt men inget jag känner påverkar oss mycket. Det är värre med den nära släktingen. Samtidigt vet jag att den verkligen vill se och vara med om denna dag och skulle bli väldigt ledsen om vi avbröt vår planering nu. Utan det är bara att hålla tummarna och se till att det blir en så bra dag det går. För som Bens wife skrev så vill alla ge brudparet en så bra dag som möjligt och inte tänka förmycket på det jobbiga just då.
    En STOR styrkekram från mig till dig.

• Johans2B

Lena+Mattias=sant

Åh vad kul! Längtar efter min! Men den skall inte vara klar förrän om ca 1 månad!

Vad har du beställt för ring?

• Johans2B

Jättefina. Kul att han oxå vill ha en ring till. Frågade min m2b men det var inget han var sugen på. Han är inte mycket för smycken överhuvudtaget. Vill inte använda halsband ex. Utan kör med bara ringen och klockan. Lite svårt då jag funderar på ev morgongåva till honom....

• Lena+Mattias=sant

Min pojkvän har inte ens klocka och jag tyckte att han skulle ha två ringar och han tyckte det var okej. Sa att han nog vänjer sig vid den som han gjorde med förlovningsringen :)

• Bens wife

Nu har jag varit och fotograferat mig till morgongåvan... Shit vad nervös jag var! Men det kändes bra när vi kom igång och jag tror bilderna blir riktigt bra. Jug funderar lite på om jag vågar vara lite mer avklädd (hade snygg BH och trosor hela tiden), isåfall får jag komma tillbaka... Vore kul att ha riktigt sensuella bilder med händerna som döljer brösten etc. Men jag måste smälta dagens intryck först... Inte varje dag man poserar halvnaken inför en vilt främmande människa. men ska man göra det kan man ju göra det ordentligt på en gång iofs.

• Bens wife

Nu ska vi snart på vår första privatlektion i dans... SPÄNNANDE!

Imorgon är det möte med frisör/make up tjejen... Fullt upp med bröllopsbestyren med andra ord, UNDERBART!

• Skogstigern

Bens wife: Vad du är modig! Hoppas att bilderna blev fina!

Själv tar jag det lite halvlugnt just nu, har inte riktigt orken att svara på inlägg eller fixa för mycket med bröllopet. Men jag har skrivit ett "manus" på dagen till gården och ett "tusen frågor"-dokument som vi betar av vartefter. Dessutom har jag sökt ett nytt jobb!

Imorgon ska vi till gården och gå igenom alla detaljer, det ska bli kul!

• Johans2B

Bens wife,
    Håller med Skogstigern om att du är modig! Kul att du är nöjd med att ha gjort det oxå. Hade tanken på att göra det, men jag lade ner den. Tror inte riktigt att det är min grej.

Skogstigern, Lycka till med jobbsökandet.

Själv har jag inte fått gjort så mycket mer än att extra checka med de gäster som jag vet är allergiska, vad det är de inte tål. Skall dessutom påminna m2b att han skall ringa bandet idag.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)