Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Bens wife: Jag hoppas det, vet ju att hon har huvudet på skaft!
Hur går det med planeringen? Börjar det röra på sig igen?
Hade missat denna tråd totalt...
Vi beställde ringar i helgen och köpte en massa bordsdekorationer (värmeljushållare för 2kr/st) på IKEA. Klänningen är snart klar (småplock och fållen kvar). Jag har börjat med näbbklänningarna och handväskan är klar.
Ungefär hälften har svarat på inbjudan, ungefär en månad kvar till OSA.
Det svåra som är kvar är fotograf, det ska vi nog leta en i dag.
Välkommen hit, det är inte lätt att hitta trådarna ibland i röran!
Än så länge har jag klarat mig från mardrömmar om bröllopet! Skönt måste jag säga när jag läser om era....
Är hemma med feber och skitont i halsen idag. Ingen höjdare. Orkar inte pyssla heller. Får bli liggande isoffan istället.
Soffan blidde det för mig också resten av dagen idag, jag fick veta att jag inte fick jobbet jag hade sökt. En småsak på sitt sätt, men luften gick ur mig totalt. Jag måste nog fortsätta vara sjukskriven om jag inte kan ta en sån här liten motgång...
Såjaaaa det är bara att ta nya tag i jobbsökeriet. Ditt drömjobb väntar nog runt hörnet.Vet att det är jättetungt, när man hoppats, men det finns något bättre som väntar på dig:) Tror alla vi majbrudar har slut på krafterna mellan varven av olika anledningar så vi får peppa varandra nu den sista tiden så vi orkar ända fram och de som inte har slut på krafterna nu kanske får det senare istället. Så pepppepp på er allihopa!! Ni är superduktiga som fixar och donar med bröllopsbestyr.
Skogstigern: STOR KRAM till dej! Jag tror inte jag fick det jobb jag sökte heller, men det finns fler!
bröllopsängeln: Tack för peppet, det behövs.
Var ute och letade underkjol igår, men det är ju SVINDYRT! Ska leta beg eller hyra.
Nu har jag hittat en underkjol jag kan hyra för 400:-, är det nån som vet om det är ett bra pris? Det känns så.
Här kommer mera pepp till er alla!! Jag är så impad över hur långt ni kommit i planeringen och hur mycket ni faktiskt redan har fixat eller har koll på. Inte lätt att svänga ihop ett bröllop när man inte är festfixare så inte konstigt man blir trött ibland , när man dessutom ska tänka på nytt jobb också eller studier eller sitt gamla vanliga jobb eller är sjukskriven!!! HEJA ALLA MAJBRUDAR VAD VI ÄR BRA
Bens wife: jag tror jag hyr min för 300kr men det är långt borta så jag kom just på att jag kanske ska försöka hyra närmare stan...tänkte knasigt när jag bokade den tror jag. Så då får man säkert räkna med 400kr...vad kostar det att köpa underkjol då??
Lena + Mattias: va finns det lediga fotografer så här sent?? Det trodde inte jag men jag hoppas ni hittar någon bra!!Lycka till i letandet.