Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Johans 2B: Vi ska ha spraydeo i vår korg.
beach: uscha ja, jag har faktiskt börjat sola solarium ... *skäms* Men ska bara ha svartvita foton. Som tur är!
Johans 2B: hur har ni dekorerat ljusen? Har nog missat om du beskrivit det tidigare...
Bens wife: vi köpte vita blockljus på Ikea, de var klart billigast, sen så har jag köpt guldfärgade sidenband som jag satt runt och fäst med en nål med pärla på huvudet. Detta gjorde jag på hälften av ljusen. Den andra halvan tog jag guldfärgad ståltråd och satte fast pärlor i olika storlekar med lite mellanrum. Lindade sen detta runt ljusen. Det blev 3-4 varv per ljus. Skall ställa ljusen på glasfat från Ikea. Kan ta kort och lägga ut när jag kommer hem om du vill kika.
Bens wife: Tror du att spraydeon kommer att användas eller är den bara med ändå? Får se hur stora korgar vi får tag på. Blir de stora kan jag ju alltid fylla ut med deo, har svårt att tro att någon ställer sig där och tvättar av sig...
Bens wife
Svart-vita foton naturligtvis!! Tack för tipset! Har inte funderat överhuvudtaget på om bilderna ska vara i färg eller s/v Dels är s/v snyggast samtidigt som det döljer det jag nyss tog upp...
Vad är det för nödkorgar ni skriver om???
beach, de brukar även kallas WC korg. Dvs korgar som står på toan och innehåller det mesta som kan komma att behövas. Ex alvedon, plåster, nål och tråd, tandtråd, tandpetare, nylonstrumpor, deo mm.
Det finns en tråd som heter "WC-korg", tror jag, som hade en massa bra tips och dessutom bra rim att skriva på.
Johans2B
Jaha! Till för alla alltså, både oss och gästerna? Bra idé! Hade jag totalt missat! Hur jag nu kunnat det ;)
Johans 2B: Låter jättefint! Ser gärna bilder!
Spraydeon kanske används, det är ju iaf fräschare med spray än med vanlig deo om fler ska använda samma...
Hihi det e så roligt ni ligger alltid typ en månad före med alla grejer ni fixar med. WC-korgarna har vi inte börjat fundera på ännu men det kommer det kommer
Däremot har vi börjat stapla runt hemma i något som ska likna vals, jag vet inte jag jag föreslog att vi ska dansa tryckare istället Bättre med en fin tryckare än en stapplig vals, eller vad säger ni??