• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Bens wife

Hahahahaha nu är jag glad iaf!!!

• Skogstigern

Ja, melodifestivalen ska jag också försöka se. Fast det får nog bli avbrott mitt i, barnen ska i säng 20.30.

• Bens wife

Puh, jobbigt vare *pust*
    Ska ut och gå en runda nu tror jag, låtsas jobba lite....
    Kram

• Skogstigern

Bingo, mission accompished!
    (Har en sambo här bredvid som sitter på sin dator och spelar dataspel...)

• Skogstigern

Gör så, fortsätt tänk positivt och ta ett glas vin när du kommer hem!

Kram!

• Bens wife

En ny dag, en positiv ny vårdag full med möjligheter!! Idag ska jag dricka vin när jag kommer hem och prata bröllop med min käre blivande. Härligt.
    Nästan alla har tackat ja nu, ska bocka för några till i OSAlistan när jag kommer hem. Så himla kul att ingen tackat nej. Än så länge.

• Skogstigern

Det låter härligt! Hoppas att du lyckas hålla i humöret!

Vi ska på bröllopsmässa på Riddersvik i eftermiddag, det blir avsmakning och så ska vi fota lokalerna lite mer ingående. Känns skönt att äntligen få det avklarat!

Alla har svarat oss nu, det var tre st som tackade nej tyvärr. Vi hade en reservlista från början men känner nu att det är onödigt att bjuda fler, är nöjda med de som kommer!

• Bens wife

Skogstigern: Ha en trevig dag, och lycka till på mässan! Vi var ju där förra året och tyckte det var jättemysigt.

• Skogstigern

Tackar! Vi var också där då, så det blir lite repris. Men framförallt är det avsmakningen som ska bli trevlig tycker jag!

Hoppas ni får en härlig dag också och att planeringen känns okej igen!

Kram Anna

• Slottet

Har ni börjat med era festprogram ännu? Jag och min m2b har börjat så smått idag.
    I mittuppslaget hade vi tänkt ha små foton på alla gäster samt en kort presentationstext om gästerna (82 st). Är det någon som gjort liknande?

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)